“Strålende!”
Anmeldelse av L'ardoise

L'ardoise
Vurdert som nr. 6 av 71 Kaffe og te i Oslo
Beskrivelse: Vi tilbyr de beste makroner du har prøvd, og andre vakre franske konditorivarer. Ikke minst kan du nyte vår meny, som endres hver uke i forhold til tilgjengelige råvarer. Maten er tilberedt av Martin, vår kokk med Michelin-stjerne erfaring!
Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk fransk mat, god vin som ble anbefalt til hver rett og utrolig hyggelige servitører. Absolutt et sted man bør prøve!

Takk, agneessu

Anmeldt 31. oktober 2020

Et veldig koselig og personlig sted med utmerket service og nydelig anrettede retter i gode størrelser og så gode smaker. Vi prøvde 6 forskjellige retter, og jeg falt pladask for den herlige skogsopp forretten, og min begeistring fortsatte over lamme carre og avsluttet med sjokoladedesserten. Mannen min som hadde escargots til forrett, fortsatte med villkveite før han avsluttet med sitrondesserten var like begeistret som meg. Det var lett å bestille vin i glass. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer i alle fall tilbake hit!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 4. oktober 2020

Vi hadde gledet oss til Boef Bourginon, men kjøttet var seigt. Blomkålsuppen smakte lite, sjøkrepsen det samme. Skogsoppen var god. Vi måtte gå ned til kjøkkenet for å få kontakt med servitøren. Alt i alt veldig skuffende.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, elisabethf617
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Utrolig bra mat og service !! Vi spiste 4 retter med vin . Kan ikke klage på noe. Upretensiøst. Pulserende område.

Dato for besøk: august 2020
Takk, meretheaustgulen
Anmeldt 3. juli 2020

Dette er et akkurat passe uformellt/formell sted med en fantastisk atmosfære. Det er koselig og man føler seg umiddelbart velkommen.

Denne gang ble sommermenyen teste. Vi spiste snegler, blåskjell, kylling,biff bourgogne før vi avsluttet med sorbet, oster og makroner.

Med andre ord. Det luktet så godt i lokalet, rettene som kom ifra kjøkkenet så delikate ut og servicen var ypperlig. Vi klarte rett og slett ikke velge, måtte smake litt av (neste) hele menyen.

Fortsetter L`ardoise slik, altså med ærlig mat av ferske råvarer og fantastisk service så blir det ikke bare fult. Det blir ventelister...

Anbefales absolutt, både for business, venner, familie og ille minst for neste date.

Jeg kommer tilbake, stå på

Takk, 203_ysteina

Reisende som så på L'ardoise, så også på

Har du vært i L'ardoise? Del dine erfaringer!