“Vegetarmaten står til stryk”
Anmeldelse av Café Sorgenfri - STENGT

Café Sorgenfri
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Café Sorgenfri er et maksimalistisk spisested, preget av overflod og humor. Et morsomt lokale fullt av gamle gjenstander, en kontinental og rustikk meny og en avslappet atmosfære tiltrekker et bredt publikum. Stedets spesialitet er dansk frokost på fat eller buffet etter sesong, og på kvelden er kjøkkensjefens anbefaling og noen av byens beste blåskjell blant favorittene. Mangfoldig utvalg av akevitter og akevittinspirerte retter. blogg.cafesorgenfri.no
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

I takt med økende etterspørsel etter vegetarmat så har restaurantbransjen gjort et realt løft med å tilby et godt utvalg av vegetariske retter. Dessverre så er ikke det tilfellet hos Cafe Sorgenfri. Mens resten av selskapet får servert noe som ser ut som fantastiske og fetende juleretter, så får vegetarianeren servert en mini-rett med saltbakt selleri. Som navnet tilsier så var retten salt, ekstremt salt med lite annen smak og med ca 15% av kaloriinnholdet i de overnevnte julerettene (til opplysning så er det daglige kaloribehovet for kjøttspisere og vegetarianere like stort...).

Lokalet og betjeningen var ellers bra.

Takk, norwegiantraveller81
ToneL253, Leder  på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Kindblad. Takk for at du tar deg tiden til å gi en veldig konkret tilbakemelding på vegetarretten vår. Vi har allerede satt action på størrelsen. Håper du har lyst til å prøve oss igjen, send meg gjerne en mail på tone@matogdrikkegruppen.no - så fikser jeg et hyggelig bord. Tone Langbach, CEO

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Lunsj på Cafè Sorgenfri med gode venner en lørdag er aldri feil, her er det hyggelig betjening som gir god service i et herlig og avslappende miljø med mye morsomt å se på, i tillegg får du selvfølgelig et meget god dansk måltid.

Takk, 297grethee
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Helt enig, 297Grethee. Både å kose seg på en lørdag med gode venner og ikke minst hos oss; med deilig mat, avslappende miljø og kjekke folk på jobb. Sees snart. Sorgenfri:-)

Anmeldt 7. november 2018

Det var lite folk i lokalet. Etter å ha fått menyen og studert denne var vi klar til bestilling. Det hadde vært greit å fått beskjed om at en ikke hadde endel av rettene, før en skulle bestille. Vi fikk omsider bestilt mat som var tilgjengelig. Helt greit hverken mer eller mindre om maten

Takk, Petter B
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei Petter. Her har vi ikke levd opp til dine forventinger, send meg gjerne en mail så jeg kan lære mer; tone@matogdrikkegruppen.no. Vi lever av gode gjesteopplevelser og din tilbakemelding er gull verdt. Hilsen Tone, CEO

Anmeldt 24. oktober 2018

Fantastisk mat, veldig hyggelig betjening og presentasjonen av maten - både av kelner og på tallerken var helt nydelig. Spiste laks som virkelig anbefales! Jeg kommer gjerne igjen og kan ikke annet enn å gi topp score :-)

Takk, Line A
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei Line. Så hyggelig å lese at du trives, og likte både laksen og ikke minst hyggelig service. Gleder oss til å se deg igjen. Hilsen alle oss på Sorgenfri:-)

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd etter et besøk hos Sorgenfri. De har smakfull og god fisk (anbefales) og rettene ser veldig innbydende ut. Skal absolutt tilbake igjen - spesielt også etter god service.

Takk, ninnia2016
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Ninni. Så godt at du likte vår smakfulle fisk; vår kjøkkensjef og hans team jobber knallhardt hver dag for at gjestene skal bli fornøyde, OG vi elsker å gi god service! Håper vi snart sees igjen. Hilsen alle på Sorgenfri.

Reisende som så på Café Sorgenfri, så også på