“Lunsj”
Anmeldelse av Café Sorgenfri - STENGT

Café Sorgenfri
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Café Sorgenfri er et maksimalistisk spisested, preget av overflod og humor. Et morsomt lokale fullt av gamle gjenstander, en kontinental og rustikk meny og en avslappet atmosfære tiltrekker et bredt publikum. Stedets spesialitet er dansk frokost på fat eller buffet etter sesong, og på kvelden er kjøkkensjefens anbefaling og noen av byens beste blåskjell blant favorittene. Mangfoldig utvalg av akevitter og akevittinspirerte retter. blogg.cafesorgenfri.no
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

God mat, trivelig og oppmerksom betjening i et hyggelig miljø.
Rask service. Det var ganske fullt der da vi ankom, men fikk raskt et bord.
Dette stedet kan anbefales.

Takk, erikl245
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Hei, Erik. Takk for tilbakemeldingen og at ikke minst for at du tok deg tiden til det - det betyr mye for oss. Håper vi ser deg igjen:-)

Anmeldt 9. desember 2018

Var ute å spiste sen julelunsj med noen kollegaer, gikk for Københavnerfat - som var bra. Et lite minus for litt lite mat og et større minus for kun en sort juleøl, men heldigvis god service (fikk påfyll med mat da vi spurte om det).

Takk, eirikn0rway

Hei, Eirikn0orway. Takk for tilbakemeldingen, dette kan vi absolutt gjøre bedre. Håper vi kan overbevise deg til å besøke oss på nyåret:-)

Anmeldt 3. desember 2018

Sentralt beliggende på Aker Brygge. Uformell og med god atmosfære.vi var seks voksne som møttes får vår årlige julemiddag. Variert meny i tradisjonell stil og skuffer ikke. Hyggelig betjening og effektiv service. Anbefales. Vi kommer tilbake.

Takk, Knut Dag H
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei Knut. Så flott at du likte vår gode atmosfære og at det var en uformell setting, samt at du likte vår tradisjonelle julemeny. Sees snart igjen. Sorgenfri:-)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

I takt med økende etterspørsel etter vegetarmat så har restaurantbransjen gjort et realt løft med å tilby et godt utvalg av vegetariske retter. Dessverre så er ikke det tilfellet hos Cafe Sorgenfri. Mens resten av selskapet får servert noe som ser ut som fantastiske og fetende juleretter, så får vegetarianeren servert en mini-rett med saltbakt selleri. Som navnet tilsier så var retten salt, ekstremt salt med lite annen smak og med ca 15% av kaloriinnholdet i de overnevnte julerettene (til opplysning så er det daglige kaloribehovet for kjøttspisere og vegetarianere like stort...).

Lokalet og betjeningen var ellers bra.

Takk, norwegiantraveller81
ToneL253, Leder  på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Kindblad. Takk for at du tar deg tiden til å gi en veldig konkret tilbakemelding på vegetarretten vår. Vi har allerede satt action på størrelsen. Håper du har lyst til å prøve oss igjen, send meg gjerne en mail på tone@matogdrikkegruppen.no - så fikser jeg et hyggelig bord. Tone Langbach, CEO

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Lunsj på Cafè Sorgenfri med gode venner en lørdag er aldri feil, her er det hyggelig betjening som gir god service i et herlig og avslappende miljø med mye morsomt å se på, i tillegg får du selvfølgelig et meget god dansk måltid.

Takk, 297grethee
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Helt enig, 297Grethee. Både å kose seg på en lørdag med gode venner og ikke minst hos oss; med deilig mat, avslappende miljø og kjekke folk på jobb. Sees snart. Sorgenfri:-)

Reisende som så på Café Sorgenfri, så også på