“Mat og drikke på sorgenfri”
Anmeldelse av Café Sorgenfri

Café Sorgenfri
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Café Sorgenfri er et maksimalistisk spisested, preget av overflod og humor. Et morsomt lokale fullt av gamle gjenstander, en kontinental og rustikk meny og en avslappet atmosfære tiltrekker et bredt publikum. Stedets spesialitet er dansk frokost på fat eller buffet etter sesong, og på kvelden er kjøkkensjefens anbefaling og noen av byens beste blåskjell blant favorittene. Mangfoldig utvalg av akevitter og akevittinspirerte retter. blogg.cafesorgenfri.no
Anmeldt 31. august 2019

For en nydelig opplevelse fantastisk opplevelse kommer tilbake..
vi hadde Jørgen som vertinne og hun var verdens beste

Takk, DaneI12
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Takk, Danel. Vi også liker Jørgunn, jeg sender henne hilsen videre. Håper vi sees snart igjen:-)

Anmeldt 28. august 2019

Det er mulig mat og drikke smaker godt på Café Sorgenfri, men det kan vi ikke vurdere. Etter 15 minutter venting på kontakt med serveringspersonale, gikk vi og spurte om det var mulig å få bestille. Det ble lovet å si fra til servitør, men etter ytterligere 15 minutter uten så mye som blikk-kontakt, fant vi det like lurt å gå til annen restaurant. Kommer nok heller ikke tilbake, til det er det for mange andre gode valgmuligheter i Olso.

Takk, Kirsti J

Hei, Kirsti. Vi jobber for harde livet å trene våre nye medarbeidere til å bli gode servitører, og setter veldig stor pris på din tilbakemelding. Send meg gjerne en mail til Tone@matogdrikkegruppen.no for mer info om ditt besøk.

Anmeldt 23. august 2019

Ja tilbake igjen i Norge, så gikk turen på onsdag til Cafe Sorgenfri på Aker Brygge.
Har vært der mange ganger tidligere og det har vært helt greitt, men i dag så var det totalt fraværende service. Til tross for halvfull restaurant, fint vær og mange servitører gikk det over 15 minutter fra vi fikk menyene til vi endelig fikk huket tak i en kelner.

Personalet som både ryddet og tok opp bestillinger hadde rett og slett ikke overblikk i det hele tatt. Etterhvert fikk vi bestilt drikke og mat, vi passet på å bestille rikelig med drikke, nettopp fordi vi så det var treg service. Etter en stund kommer maten, som i og for seg var helt grei. Vi gikk tomme for drikke, og både kelnere og ryddepersonalet overså oss helt. Vi fikk huket tak i en runner, for å få bestilt mer å drikke, men vedkomne måtte hente servitør. Ingen kom, så jeg gikk etter 10 minutter inn å bestilte drikke inne i selve restauranten.......
Samme med regningen, tok veeeeeeldig lang tid før de kom.....

Litt mer service og oppmerksomme personale her, så er mye gjort.

Blir spennende å se neste gang vi kommer ! (Om vi gidder.....)

1  Takk, Robertoslo1

Hei igjen, Robert. Takk for tilbakemeldingen, flott om du sender meg en mail også.

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi var 6 venner som skulle spise lunsj. En av oss satt i rullestol og vi ble tatt godt i mot og plassert ved et greit bord.
Men så; selv om det var få gjester varte og rakk det før vi fikk bestille. Det manglet ikke servitører, men de brukte over 15 min på å «finne oss igjen».
Etter at vi hadde bestilt kom drikken raskt, men så kom neste ventepause. Over 30 min gikk og ikke noe ble gjort for at bestikk, salt og pepper etc skulle være på plass når maten kom.
Når maten kom var det en blandet opplevelse. Blåskjellene var gode, laksetartaren uten smak, fiskesuppen og fish and chips litt kjedelig og salaten pregløs.
Når de som serverte ble utålmodige fordi vi ba om skje til blåskjellene, salt og pepper til maten og litt brød følte vi at det var litt dumt at vi var der. Kanskje vi forstyrret??
Vi har vært her mange ganger og likt både menyen, maten og servicen mye bedre før.

Takk, olejohsh
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Ble skuffet her da vi spiste lunsj. Tok lang tid å bestille både mat, vann og drikke, det var heller ikke fullt på spisestedet. Engelsktalende servitør som beklaget og sa at det var hans feil. Maten « fish & chips « som jeg elsker, var ikke særlig god, ikke vond , men hadde forventet den bedre. Den hadde nok stått en stund, for særlig varm var hverken fisken eller chipsen, det beste var remuladen men den hadde litt vel mye syre i seg.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 10Derten
ToneL253, Daglig leder på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Hei, 10Derten. Takk for at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemelding, da kan vi bli bedre. Vi skal jobbe hardere for å øke kvaliteten på våre nyansatt og kjøkken.

Reisende som så på Café Sorgenfri, så også på

Har du vært i Café Sorgenfri? Del dine erfaringer!