“Dette stedet er så fint. Vi”
Anmeldelse av Café Sorgenfri - STENGT

Café Sorgenfri
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Café Sorgenfri er et maksimalistisk spisested, preget av overflod og humor. Et morsomt lokale fullt av gamle gjenstander, en kontinental og rustikk meny og en avslappet atmosfære tiltrekker et bredt publikum. Stedets spesialitet er dansk frokost på fat eller buffet etter sesong, og på kvelden er kjøkkensjefens anbefaling og noen av byens beste blåskjell blant favorittene. Mangfoldig utvalg av akevitter og akevittinspirerte retter. blogg.cafesorgenfri.no
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet er så fint. Vi gikk langs kaia på Aker Brygge, det var kø og kø, de fleste steder. Hvorfor runder ikke folk hjørnet og går til Sorgenfri. Det er jo så flott der, ikke var det kø heller. Nydelig både inne og ute, supergode mat, hyggelig betjening, god plass, fin utsikt. Jeg elsker det stedet. Aker Brygge er mere enn brygga.

1  Takk, Marixx190479
Cathrineskovly, Marketing på Café Sorgenfri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei Marixx190479,

Det gleder oss å høre! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :D

Anmeldt 27. juni 2020

God mat, men servicen var dårlig dessverre. Ble overlatt helt til oss selv etter at vi ble anvist til bordet. Selv om bestillingen ble gjort digitalt forventet jeg litt oppfølging av servitørene

Takk, 804merethea

Hei Merethe,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Dette skal vi ta med oss videre!

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Spiste en utrolig god Skagenrøre på smørstekt kefirbrød til forrett, til middag valgte jeg Blåskjell fra Trøndelag.
Maten var virkelig upåklagelig! Eneste minuset var at man fikk en veldig liten skål med aioli ved siden av. Skulle gjerne hatt mer av den.

Servicen var og utrolig god fra vi kom inn på resturanten og ble tildelt bord. Samt at servitøren vår var utrolig hyggelig og behjelpelige da vi ønsket å bytte bord til ett som ikke var i solen. Hun fylte på vannet så fort det var tomt og fikk oss til å føle oss veldig ivaretatt! Gleder oss til å komme tilbake!

2  Takk, carocalll

Hei Caroline,

Dette gleder oss å høre! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :D

Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Herlig å kunne spise ute igjen etter lettelser i pandemirestriksjonene.
Desto bedre når Sorgenfri innfrir fullt og helt på tre av tre retter + riesling og forbilledlig service.
Vi spiste grillet asparges til forrett, blåskjell a la creme til hovedrett og nydelig jordbærdessert. Anbefales!

Takk, Gudbrand T

Hei Gudbrand T,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det gleder oss å høre!

Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Beliggenheten er veldig god, hyggelig sted å sitte for en prat. Men maten var ikke noe spesielt god til den prisen. Burger smakløs, pomme frittes smakløse, Sorgenfris køberhavnerfat ikke bra.. La maten være, skal du ta deg en drink eller en pils er dette et ålreit sted.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Brattli

Hei Bjarte,

Jeg beklager at vi ikke greide å levere på maten denne gangen. Sånn skal det absolutt ikke være. Når det er sagt, så setter vi veldig pris på at du sier ifra, sånn at vi kan gjøre noe med det!

Reisende som så på Café Sorgenfri, så også på