“Vi har besøkt denne på grunn”
Anmeldelse av Chez Colin

Chez Colin
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi har besøkt denne på grunn av all den positive reklamen og gode tilbakemeldinger vi har lest om den, og var totall skuffet. Maten var ikke god og arrogante servitører har gjort alt for at vi verken kommer tilbake eller vil anbefale dette stedet til noen. Gå heller til et annet sted om du vil oppleve fransk mat, god service uten arroganse og bedre stemning.

2  Takk, Solaskinner

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt imot, vi følte oss velkommen selv om det var hektisk og mye folk. Fikk bra anbefalinger om mat og vin og vi gikk for 3-retter. Alt smakte fantastisk, vi fikk god oppfølging og bra service. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, 102martines
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig og rent lokale, blide og imøtekommende personale og kjempegod mat og dessert. Akkurat passe Porsjon.

1  Takk, Marte97sa
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god service, en hyggelig kveld i godt selskap. Både dagens fisk: piggvar og dagens kjøtt: kylling, var utrolig smakfulle. Desserten var også god. Oppmerksom og flink servitør!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Inger136
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og mat som er som forventet og ikke noe særlig mer.
Smakfull entrecôte men noe kjedelig og lite tilbehør. Forventer litt mer av en restaurant i denne prisklassen.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Stian H

Reisende som så på Chez Colin, så også på

Har du vært i Chez Colin? Del dine erfaringer!