“Nydelig mat og gode vinanbefalinger”
Anmeldelse av Chez Colin

Chez Colin
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ble virkelig positivt overrasket. Nydelig mat, fantastisk bernaisesaus og entrecôte. Absurd bra vinkart. Trivelig betjening.

2  Takk, 597patrickg

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har spist hos Chez Colin mange ganger, og det er alltid veldig bra, men middag i går var bare helt fantastisk. Alt var perfekt, og det var vi alle enig om. Best av alt var sitron terten som var glutenfri (wow), og bedre enn noe annet jeg har smakt. Noen av de andre hadde en mørk sjokolademousse med salt karamell, og den var nesten like god som terten.

Det jeg også satt pris på var at nesten alt kunne lages glutenfri, de hadde brød til meg meg separat smør (viktig), og jeg ble ikke syk.

Chez Colin anbefales på det høyeste.

Takk, beckystokke
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

For en god opplevelse. Hyggelige lokaler, vennlig betjening og fantastisk god mat. Kveldens høydepunkt var foie gras til forrett. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, asmundg2018
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var 2 par som spiste her på fredag, for en fantastisk opplevelse. Vi ble godt tatt vare på av hyggelig betjening hele kvelden. Vi bestemte oss for å dele mange forskjellige retter, alt smakte fortreffelig. De har en innholdsrik vinliste også (primært fransk), her er noe for enhver smak.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, karenmarieh
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Særlig hovedretten av gris var veldig god. Blåskjellforretten var også god. Hovedretten av fisk var grei, men ikke i nærheten av griseretten.
Koselig lokale.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Christian8012344321

Reisende som så på Chez Colin, så også på

Har du vært i Chez Colin? Del dine erfaringer!