“Fantastisk matopplevelse”
Anmeldelse av Chez Colin

Chez Colin
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk vinkart og veldig god atmosfære her! Kan virkelig anbefale en middag her. Observante og hjelpsomme kelnere. Vi følte oss godt ivaretatt hele kvelden

1  Takk, 401ingrids

Anmeldt 23. august 2021

Hadde krepsehalesuppe som forret. Iberico gris hovedrett. LemonPie som dessert.
All maten var fantastisk og vinen de anbefalte til, passet perfekt. God service og like god mat! Anbefales.

1  Takk, Reisemannen1975
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flere nye retter på menyen, men beholdt flere klassikere, blant annet buens beste Entrecotè. Nydelig krepsesuppe til forrett. Noe av den beste suppen jeg har spist på lenge. Suverent vinkart Kommer snart tilbake!

2  Takk, AtleSoloy
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var her med familien i anledning bursdag. Til hovedrett åt noen entrecote og noen piggvar. Begge helt nydelig. Voldsomt vinkart, men med god veiledning fra en oppmerksom og koselig kelner fant vi perfekt match med maten. Anbefaler sitronterte eller franske oster til dessert. En av oss har matallergi, noe de tok på alvor. Anbefales!

1  Takk, Oskar A
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ble virkelig positivt overrasket. Nydelig mat, fantastisk bernaisesaus og entrecôte. Absurd bra vinkart. Trivelig betjening.

2  Takk, 597patrickg

Reisende som så på Chez Colin, så også på

Har du vært i Chez Colin? Del dine erfaringer!