“Elendig service, dyrt og dårlig mat”
Anmeldelse av QUI Taste of Italy

QUI Taste of Italy
Få mat levert
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Stresset, sur og ubehagelig kelner som kun snakket engelsk. Fikk ikke det vi bestilte og pga et stort lunsj-treff ble vi andre gjestene nedprioritert og måtte vente over 30 min på maten. De på nabobordet fikk ikke maten sin i det hele tatt. Dette er ikke første gang vi opplever slik elendig service men siste gang vi besøker det stedet.

Takk, Gheramb123

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

En strålende imøtekommende kjøkkensjef Enzo ga gode anbefalinger noen dager på forhånd. Det resulterte i 16 fornøyde gjester. Vi startet med små apetisere på italiensk landbrød, forrett hummerhale på potetpure med trøffelsaus og sprøstekte biter av svinekjake, hovedrett med fylt kyllingbryst i parmaskinke med grillede små paprika og div tilbehør servert på særegne avlange tallerkner. Enzo’s vinanbefalinger og humør passet perfekt. Et par søte misforståelser med servitør ga oss en god latter. Langbord lørdag kl 18 ga oss en time alene i restauranten før andre gjester strømmet på. For oss passet det veldig bra. En svært hyggelig opplevelse og kveld.

Takk, egilp2017
Anmeldt 17. september 2018

Ved vår besøk på denne restauranten blir vi veldig skuffet!
Vi bestilte Qui de Cesar- salaten druknet fullstendig i sausen og
Mare in conchiglia som skulle være en skalldyrpasta av hummer. Jeg spurte servitøren (som var ganske så arrogant) om det var med hummer stykke, hvorav hun svarte at hummer kjøttet var i selve raviolien.
Da vi fikk servert maten, så var fyllingen av raviolien potetstappe, som ikke smakte noe særlig og i hert fall ikke hummer. I menyen står pasta laget av hummer, men hvor kommer hummersmaken av?
Jeg spurte servitøren og hun mente at hun har vel tatt feil. Vi synes også at prisene var veldig stive, selvom jeg ga litt penger, så finn vi ikke takk, ingenting ikke en gang et smil. Kan ikke anbefale dette stedet!

Takk, Kajakk A
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi nøt herlig italiensk mat. Pasta med hummer og scampi, kylling og ravioli, pizza Napoli. God vin og hyggelig stemning. God service.

1  Takk, annetteh122
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Vi ble først servert veldig tørt focacciabrød. Hovedretten var rimelig pregløs og smakte lite. Spiste kveite med risotto. Likeså lite smak på desserten. Hyggelige og oppmerksomme kelnere. Maten ble raskt servert. Ok omgivelser sentralt plassert ved Skøyen stasjon.

Takk, ninasteenl

Reisende som så på QUI Taste of Italy, så også på

Har du vært i QUI Taste of Italy? Del dine erfaringer!