“Smakløs lunsj”
Anmeldelse av QUI Taste of Italy

QUI Taste of Italy
Anmeldt 13. august 2021

Vi bestilte Cecars salat og to bruchetta, en med tomat og en med prosciutto. Lite mat som manglet smak og olivenolje. En enkel lunsjrett til 175 NOK bør være nok til å bli mett. Måtte på Narvesen og spise en pølse etter lunsjen.

Takk, BeJoRa

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god og rask service og flott sted! Vi bodde i nærheten og fant hele Sjølyst-området sjarmerende. Kommer mer enn gjerne igjen.

Takk, josteinj281
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Maten er ok, litt svidd calzone.
Pizzaen kunne hatt mere ost og basilikum og kunne vært krydret mere.Det er ikke egnet for små barn eller eldre som må på do. Trappen ned til kjelleren var en metall trapp som er smal og bratt. Lett å falle og slå seg i trappa hvis man må på do

Dato for besøk: mai 2021
Takk, B5745NQmonica
Anmeldt 12. februar 2021

Kanskje de er knukket av covid, for dette pleide å være bra. Maten var under gjennomsnitt. Calzonen var slapp og vann randt ut på tallerkenen når du skar i den, Pastaen var ikke god. Services var bare grei nok, Servitør var hyggelig men ikke veldig oppmerksom,

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Henriette A
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Trist med så dårlig restaurant på et så fint sted...
Utrolig dårlig service, det skal du lete lenge etter i Oslo i 2020. Tok vel nesten 1/2 time før servitøren kom og det var slutt fordi jeg ropte på ham.
Maten var helt ok. Pizza var Margarita var helt grei.
Men dette er for dårlig.
Mange servitører og utrolig dårlig opplevelse

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, fruhinsch

Reisende som så på QUI Taste of Italy, så også på

Har du vært i QUI Taste of Italy? Del dine erfaringer!