“Dette var en begredelig opplevelse”
Anmeldelse av QUI Taste of Italy

QUI Taste of Italy
Anmeldt 19. juni 2023

Beklager men dette var en trist opplevelse. Mye som gikk skeis. Vi bestilte en forrett, "Delicatezze della Patriam nostram" til 4 personer og kostet 831,-. Ifølge menyen var det et utvalg av oster og spekemat. Det var kun èn type ost, og det var veldig veldig lite mat, virkelig ikke verdt over 800.. Til hovedrett bestilte to av oss Hjort fra menyen, maten ble servert som Reinsdyr, noe som ikke var et valg i menyen. Vi spurte opp, men de mente det var Reinsdyr. Toppen var da vi etterlyste isbiter, og servitøren sa at det ville vi nok ikke ha, for dere aner ikke hva vi fant i isbitene... Det ble fortalt at det var mugg der isbitene lå. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, siwhag

Anmeldt 22. april 2023 via mobile enheter

Servitøren ba oss om å jobbe der selv, siden det var så mye å gjøre så de ikke kunne servere oss. Dette er det sykeste jeg har opplevd på en restaurant.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Hammerfold
Anmeldt 14. juni 2022 via mobile enheter

Maten smakte bra og det var greie priser men servicen og folka som jobber der kan de gjøre noe med. Et smil og litt raskere levering hadde gjort seg.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 10. juni 2022 via mobile enheter

Har spist lunsj flere ganger på denne restauranten og normalt sett vil jeg si maten er grei, men tidligere denne måneden skuffet cæcar salaten skikkelig. Av det grønne i salaten var minst 50% fra roten av salaten. Bildet sier sitt.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, heleneri88
Anmeldt 21. mars 2022 via mobile enheter

Bestilte en biff. Fikk biff med kål. Ingen potet til tross for at det skulle vært med. Ved å spørre de som jobbet der fikk jeg potet til slutt.

Biffen var ganske anonym. Helt grei, men ikke noe mer.

Tror de som valgte pizza gjorde ett bedre valg.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, alagerqv

Reisende som så på QUI Taste of Italy, så også på

Har du vært i QUI Taste of Italy? Del dine erfaringer!