“Stamplass ”

God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Det er ikke den mest fancy plassen som finnes. Men, maten er den beste indiske i Oslo, servicen er god og det er billig. Jeg har vært der mange ganger og kommer alltid tilbake. Prøv Shahi paneer!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, martinsB2070WN

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Alltid god mat, og god service.
Gode priser i forhold til kvalitet på maten, stedet og personalet.
Veldig bra

Takk, Magnus T
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Intim og koselig indisk restaurant. God mat og ok service. Anbefaler å bestille bord,selv midt i uken.

Takk, erribb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste middag her en kveld med kjæresten min og vi gleder oss til å komme tilbake - fantastisk god indisk mat! Også veldig gledelig å se at de hadde så stort utvalg av vegetarmat!

Takk, Hannahlinde
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Vi satt tett, men godt. Kanskje litt tørre naan, men ellers veldig bra mat og hyggelig betjening. Bordbestilling anbefales.

2  Takk, MarteSH

Reisende som så på New Anarkali, så også på

Har du vært i New Anarkali? Del dine erfaringer!