“Ikke helt fornøyd”

God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Må si jeg er litt skuffet. Prøvde å sende melding for å høre om det var ledig bord, fikk aldri svar Gikk dit og fikk et bord. Servitøren var hyggelig nok, bestilte og maten vi fikk var god, men små porsjoner. Er nok ikke stedet jeg velger for å spise indisk i Oslo neste gang. Synes ikke prisen samsvarte med porsjoner og service.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Hilde H

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Det er ikke den mest fancy plassen som finnes. Men, maten er den beste indiske i Oslo, servicen er god og det er billig. Jeg har vært der mange ganger og kommer alltid tilbake. Prøv Shahi paneer!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, martinsB2070WN
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Alltid god mat, og god service.
Gode priser i forhold til kvalitet på maten, stedet og personalet.
Veldig bra

Takk, Magnus T
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Intim og koselig indisk restaurant. God mat og ok service. Anbefaler å bestille bord,selv midt i uken.

Takk, erribb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste middag her en kveld med kjæresten min og vi gleder oss til å komme tilbake - fantastisk god indisk mat! Også veldig gledelig å se at de hadde så stort utvalg av vegetarmat!

Takk, Hannahlinde

Reisende som så på New Anarkali, så også på

Har du vært i New Anarkali? Del dine erfaringer!