“Veldig god indisk mat!”

God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 13. juli 2020

Hadde et veldig hyggelig besøk på New Anarkali. Maten var veldig god, og det var koselig å sitte på uteserveringen og skue utover livet på Grunerløkka.

Restauranten har svært gode vegetaralternativer som ble satt veldig pris på. Ellers har de en stor meny der de fleste vil finne noe de liker.

Vi fikk helt fin service i en veldig hektisk periode for restauranten, så ikke noe å klage på der

1  Takk, adrianb36

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god og velsmakende Indisk mat. Vi var tre voksne, og opplevde rause porsjoner i forhold til pris.
Imøtekommende og blide personale. Rent og trivelig lokale med en god atmosfære. Nøye med desinfisering mellom bordsettingene. Opplevdes trygt å være der ifh til smitte selv om det var helt fullt i restauranten.
Absolutt et sted å anbefale! Jeg kommer garantert tilbake

1  Takk, maritslimestads
Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Etter å ha prøvd flere indiske restauranter i Oslo, er jeg overbevist om at dette er den med den beste maten.
Har vært der veldig mange ganger og alltid er maten nydelig, servitørene hyggelige og atmosfæren intim og avslappet.
I vennegjengen er det slik at om vi skal spise indisk så vet alle at det er hit vi skal <3

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Vaniahh83
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Koselig liten indisk familiedrevet restaurant, godt med folk en lørdag ettermiddag.
Litt ukjent med indisk mat bestilte vi lam, ikke for sterk. Det var helt grei mat, men det var litt små porsjoner.
Det indiske ølet var også godt.
Hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Eddie_S57
Anmeldt 15. januar 2020

New Anarkali kan anbefales hvis man ønsker denne type mat.
Rett nr 26 anbefales. Veldig godt!
Atmosfæren er veldig behagelig og romslig. WC er tilgjengelig like bak hjørnet.
Her kan du ta med hvem du har lyst og spise middag sammen.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, StianRusten

Reisende som så på New Anarkali, så også på

Har du vært i New Anarkali? Del dine erfaringer!