“Nydelig”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med gode smaker. Å velge styrke på maten fra 1-6, hvor vi valgte 4, passet oss helt perfekt. Meget god service! Godt renhold. Vi kommer igjen

Takk, ritaf798

Anmeldt 14. juni 2021

Min favoritt restaurant i koselige omgivelser. Maten er like god hver gang! Er du glad i masse krydder og indisk, er dette stedet. Nydelig!

Takk, mariannehR3932KW
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Chicken Tikka og Butter chicken (takeaway), veldig godt! Passe krydret, store porsjoner, perfekt ris, vi var veldig fornøyde! Maten holdt seg varm på turen hjem. Hyggelig service! Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MereteB109
Anmeldt 29. august 2020

Kjempegod mat og fantastisk service! Beste indiske maten vi har smakt til nå God anbefaling av vin!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, theakjerstine
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk hos New Anarkali. Det var varmt i været, så valget falt på et bord ute. Vi ble møtt av en smilende servitør som svarte høflig på alle våre «dumme» spørsmål. Maten kom forholdsvis raskt og det smakte helt fortreffelig! Kylling Vindaloo og Kylling Bohana Garlic var velsmakende, faktisk helt i toppsjiktet av det vi har smakt av indisk mat. Porsjonene er store og vi dro derfra mette og veldig fornøyd. Kommer garantert tilbake! Takk for oss!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, frkOslo

Reisende som så på New Anarkali, så også på

Har du vært i New Anarkali? Del dine erfaringer!