“Rask og god mat”
Anmeldelse av Rice Bowl Thai Café

Rice Bowl Thai Café
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Rice Bowl er en liten, uformell thaicafé rett ved Youngstorget. Interiøret er inspirert av Thailand med bambus på veggene og thailandske pyntegjenstander. Ofte spilles det også thailandsk musikk. Rice Bowl har godt utvalg i asiatiske retter, du får raskt mat og kan spise deg mett for en billig penge. Stedet er populært, så det kan være noe ventetid for å få bord.
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Dette stedet er populært og ofte er det kø. Det var det ikke i dag, som var en søndagskveld. Vi fikk raskt meny og vann på bordet. Servitørene var raske og effektive. Maten var velsmakende og porsjonene var store.

1  Takk, VacationOslo

Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Ute med kollegaer etter jobb. Store porsjoner for en bra pris. Smaken er kjempegod!! God service og rask servering.

Takk, Andre H
Anmeldt 18. mars 2018

De har den beste maten i Oslo!!! Så tasty!! Veldig god service og man trenger ikke vente på maten mer enn et par minutter. De har også take away. Min favoritt er nr 19 og nr. 23.

Takk, Karina W
Anmeldt 12. januar 2018

Gikk hit med en kollega for å spise lunsj.
Prøvde en suppe selv og ba om litt styrke i den. Den var ikke spesielt sterk, men det har kanskje med at jeg trives med god styrke.
Fikk god service og mye mat for pengene.

Takk, OJB
Anmeldt 30. desember 2017

Vi er 4 som ønsker lunsj i byen etter en handlerunde. Vi velger Rice Bowl og angrer ikke, deilig mat, proff betjening, bra priser. Anbefales.

Takk, petter eilert s

Reisende som så på Rice Bowl Thai Café, så også på

Har du vært i Rice Bowl Thai Café? Del dine erfaringer!