“Utrolig skuffende”

Rice Bowl Thai Café
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Rice Bowl er en liten, uformell thaicafé rett ved Youngstorget. Interiøret er inspirert av Thailand med bambus på veggene og thailandske pyntegjenstander. Ofte spilles det også thailandsk musikk. Rice Bowl har godt utvalg i asiatiske retter, du får raskt mat og kan spise deg mett for en billig penge. Stedet er populært, så det kan være noe ventetid for å få bord.
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Rice Bowl har vært en forutsigbar klassiker som nå har blitt et dårlig valg. Maten er middelmådig og servicen er dårlig. Da vi klagde på de små vårrullene som bestod av omtrent bare fritert deig, fikk vi som svar at de lagde dem ikke selv. Derfor måtte det være greit. Da jeg spurte om servitøren hadde smakt dem sa hun det ikke var jobben hennes... Intet engasjement rundt kvaliteten på det de serverer, hverken hos kokk eller resten. Unngå!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Ellen S

2024 av 489 anmeldelser

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert restaurant som tilbyr thaimat. Menyen er passelig stor, og inkluderer forrett, hovedrett og dessert. Du får veldig mye mat for pengene her, og ventetiden er kort, nesten litt bekymringsverdig kort. Var imidlertid ingenting å utsette på maten, da den smakte slik thaimat skal gjøre, kraftig og med "mange" smaker. Plassen virker noe slitt, og hadde litt rakklete bord og stoler. Virker som en plass mange lokale bruker. Kan godt anbefale Rice bowl.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 727runeg
Anmeldt 18. november 2018

Et alltid Paneng nua eller kylling i gul, grønn eller rød curry her - det slår ikkje feil. Bestilte ein gong ei suppe som såg ut som og smakte som vatn som nokon hadde vaska ut ei panne med brente matrestar i... dette er nok ca 10 år sidan - så la oss håpe den er tatt av menyen. Lokalet er ganske mørkt og slitt- med dårlig belysning. Kankje på tide med oppussing?

Takk, 593ragnhildn
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Et fint sted å stikke innom for et raskt måltid. Billig og god mat.Rask servering. Ikke et sted du blir sittende hele kvelden.

1  Takk, studentGhana
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldig forbi og tittet inn også at det var mange mennesker der!
Enkel servering og gode porsjoner skjønner at mange velger dette stedet.
Kommer garantert tilbake

Takk, 488bj_rnarr

Reisende som så på Rice Bowl Thai Café, så også på

Har du vært i Rice Bowl Thai Café? Del dine erfaringer!