“Veldig bra og mye mat for pengene”
Anmeldelse av Rice Bowl Thai Café

Rice Bowl Thai Café
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Rice Bowl er en uformell thai café på Kirkegata rett ved Karl Johans gate. Interiøret er inspirert av Thailand med bambus på veggene og thailandske pyntegjenstander. Rice Bowl har godt utvalg av thai retter, du får rask servering og kan spise deg mett for en billig penge.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hos Rice Bowl får man veldig mye og god mat for pengene, og jeg bestiller take away herfra relativt ofte.
Det trekker dog ned at jeg oppfatter et par av personalet som mindre hyggelige.

Takk, Pleonard K

Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Ganske lite besøk, valgte menu fra nettsiden, oksekjøtt med brokkoli (No. 20). Meget rask og god service, god smak, selv om oppvarmet i mikrobølge.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Uhuset
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Smakfull mat og store porsjoner gjorde dette til et veldig hyggelig måltid! Prisene er også gode i forhold til hva du får. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Elisabeth K
Anmeldt 26. januar 2020

Hyggelig atmosfære og god service. Takker for en herlig familiemiddag, jeg og mamma hadde her. Tusen takk

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Faduma000
ricebowloslo, Kundeansvarlig på Rice Bowl Thai Café, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Og vi takker deg for en hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Kom for søndagslunsj, tilfeldigvis rett etter åpning. Vi var de første gjestene (skeptisk?), men lokalet ble halvfullt på 20 minutter. Velsmakende mat til en grei pris. Svært rask servering. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, RolfH682

Ikke noe å være skeptisk for. Takk for en hyggelig tilbakemelding !

Reisende som så på Rice Bowl Thai Café, så også på

Har du vært i Rice Bowl Thai Café? Del dine erfaringer!