“Alt vel bortsett fra avslutningen”
Anmeldelse av Arakataka

Arakataka
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Uformell gourmetrestaurant rett rundt hjørnet fra konsertstedet Rockefeller. Arakataka serverer kreative retter med spennende smakskombinasjoner til en hyggelig pris. Hver dag komponerer kjøkkensjefen en treretters og en femretters meny.
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vi liker Arakataka, har spist der mange ganger, alltid god mat og service, idag var maten helt topp, 5retters med vinpakke, men da vi hadde betalt og gitt, etter vår mening god driks til en ypperlig servitør ble alt plutselig veldig vanskelig, taxi var vanskelig visstnok vanskelig å få tak i, de hadde problemer med å finne fram sa betjeningen, ble henvist til Youngstorget! (Ca1km), gikk ut og fant en selv da restauranten ikke «gadd»
Gir 3 istedet for en planlagt 5. Håper de bedrer seg til neste besøk.

Dato for besøk: september 2019
Takk, StefiogTrondD

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Dette er andre gangen jeg tester ut Arakataka og de lever fortsatt opp til forventningene. Vi bestilte 5 retters med vinpakke. Friske og syrlige forretter, utrolig godt tilberedt lam til hovedrett og en frisk dessert. Servitørene var svært dyktige og gjorde kvelden enda bedre. Fantastisk mat og vin. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 354tingh
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi fikk strålende service og helt fantastisk nydelig mat. Jeg har vært her tidligere ved flere anledninger og det er alltid både god og spennende mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Sidbra
Anmeldt 12. juli 2019

Det har blitt noen turer på Arakataka og vi har nesten alltid vært veldig fornøyd, nå var vi bare fornøyd.

I matveien ble det kveite, kongekrabbe, lam, piggvar og naturligvis noe søtt tilslutt.
Alle rettene var absolutt bra men særlig piggvar skuffet. Ikke fisken men et lass med lunken spinat som fullstendig overskygget den perfekte fisken. Naturligvis relativt små retter i en meny, hovedretten med lam veldig liten men smaksmessig perfekt.

Vinpakke til var en skuffelse. Stort sett heller dårlig match til maten samt et par bom der vinen ble servert veldig tidlig i forhold til mat, Lunken vin eller tomt glass ble alternativet da. Kan heller ikke beskylde de for å være rause med innholdet som ble skjenket, var nok nede på 10 cl ved et par serveringer.

Servicen upåklagelig og vi hadde det veldig hyggelig (igjen) på Arakataka.

Betalte ca 6500 for fem personer med meny og drikke til. Ble noen (gode) øl underveis også, så prismessig slett ikke verst.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, LasseS_11
Anmeldt 17. juni 2019

Vi hadde ringt inn og forsikret oss om at det skulle være et godt vegetartilbud her (flere uker i forveien) for å feire en stor anledning. Vi ble litt bekymret for resten av måltidet når forretten var erter med fløte og roseblader. Kokkene forstår tydeligvis ikke hva plantebasert protein er for noe. Vi fikk tilbehøret til middag, og endte opp med å spise overprisede grønnsaker. Vil likevel påpeke at det var gode smaker og hyggelig service. Kommer likevel aldri til å dra igjen! Utrolig at kokkene ikke forstår at man må ha noe isteden for kjøttet når man skal spise vegetariansk. Var veldig sultne da vi dro.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, joygabriella

Reisende som så på Arakataka, så også på

Har du vært i Arakataka? Del dine erfaringer!