“Spennende mat med spennende drikke til”
Anmeldelse av Arakataka

Arakataka
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Uformell gourmetrestaurant rett rundt hjørnet fra konsertstedet Rockefeller. Arakataka serverer kreative retter med spennende smakskombinasjoner til en hyggelig pris. Hver dag komponerer kjøkkensjefen en treretters og en femretters meny.
Anmeldt 8. september 2021

Kompetent personale som serverer nydelig mat. Spennende retter og vi valgte vinpakke og fikk smake vin vi ellers aldri ville valgt. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Sidbra

Anmeldt 11. august 2021

Vi bestilte 5- retters. Dette var sykt bra. Dette er noe av det beste jeg har spist!! Vi kommer tilbake!!

Takk, Sirs91
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte 5 retters og alle rettene leverer fra øverste hylle. Fantastiske smaker og presentasjon. Solide valg av vinparinger til maten. Vi kommer snart tilbake!

1  Takk, stians987
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Oslos lille perle! Blir aldri skuffet når jeg spiser her, så utrolig bra mat, service og oppfølging hver gang. 5-retters med vinpakke er alltid en liten fest!

Takk, 1zzyh
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Svært god kvalitet på maten, vi spiste 5 retter hvor særlig kveite og svinefilet utmerket seg. Grunnet allergi mot kongekrabbe spiste u.t. Er vegetar rett i stedet. Den var god men ikke Wow, det andre var meget fornøyd med kongekrabben.
Vi tok vinpakke til maten. Denne var skuffende! Flere typer cider ble servert og rødvin av enkleste slaget fra Tommassi levde ikke opp til den kvaliteten som var på maten. Foreslo for vår servitør at de burde tilby en vinpakke og en de lux vinpakke slik at man får alternativer.
Stedet anbefales!

Takk, larssundsbo

Reisende som så på Arakataka, så også på

Har du vært i Arakataka? Del dine erfaringer!