“Bra”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 23. januar 2019

God og billig mat. Kanskje litt små porsjoner. GodtIndisk Øl. Går dit gjerne igjennn for et kjappt lite måltid.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Lakafant

Anmeldt 9. januar 2019

Meget god og billig mat, som ble servert raskt. Hygienen på stedet er derimot litt så som så. Hvor vasken til "håndvask" for personalet, var fullstablet med brødkurver og ikke i bruk til å vaske hender. Vasking av bordene innebar lett tørking av der det var skitt og om noe datt på gulvet så hadde det tilsynelatende ingenting å si. Er man prippen på hygiene og at det er noe man veier tungt, er kanskje ikke dette stedet for deg, men maten vaar absolutt god og svært rimelig.

1  Takk, Yolo_321
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi var ti som tenkte å komme innom her og få en grei og billig lunch. Prisen for ti personer ble på 2400 totalt, derav 4 barn! Ikke akkurat billig, selv om vi alle hadde en brus. De sa det kunne bli litt dyrere når vi var så mange, men at det skulle koste oss over 240 pr person når menykartet viser flere retter under 100 kroner ble en ubehagelig overraskelse. Dette fant vi ut etter at vi dro da tanken var at regningen skulle deles av to, men det kan se ut til at det ble foretatt dobbel betaling!
Maten var forsåvidt grei, men fikk en kraftig bismak når det kosta skjorta!

2  Takk, Milla P
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat som både var sunn og billig:) ande fakse på det sterkeste:) ligger ikke langt fra togstasjonen heller:)

Takk, Oda Nordaas S
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger og maten er bestandig enkel og grei og god. Rask ekspedisjon og rimelige priser.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, alfmagne

Reisende som så på Punjab Tandori, så også på

Har du vært i Punjab Tandori? Del dine erfaringer!