“Meget god service og velsmakende mat”
Anmeldelse av Punjab Tandori

Punjab Tandori
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Meget bra mat, billig og god service. Avslappende atmosfære. Mango Lasso som dessert.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, OJodds

Anmeldt 3. mai 2020

Fikk et tips om dette stedet og det ble søndagsmiddagen. Dessverre langt under pari. Rett nummer 1, 4 og 11 var ikke veldg bra. Fikk heller ikke riktig nan. Ikke noe usmak i dette, men heller ikke noe jeg vil prøve igjen. Dessverre.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Aamtun
Anmeldt 29. april 2020 via mobile enheter

Her det det veldig veldig god mat. Pluss for at det følger med nanbrød til rettene! Når man kommer inn er det en god atmosfære, og man føler at her får man mat av høy kvalitet!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, eliseviktoria
Anmeldt 8. mars 2020

Jeg har spist på PunjabTandori tidligere og når jeg igjen besøker stedet blir jeg imponert over at kvalitet , smak, service er minst like bra som tidlligere. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, petter eilert s
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Supert sted dette, vært her mange ganger skuffer aldri.
2 pers denne gangen, god mat, hyggelige folk som jobber.
Rimelg, god valuta for pengene.
Anbefalles for rask og god Curry

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, eivindm2013

Reisende som så på Punjab Tandori, så også på

Har du vært i Punjab Tandori? Del dine erfaringer!