“Fantastisk sjømat”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Fjord byr på spennende smaker av fisk i alle mulige former. Restauranten endrer menyen hver uke for å alltid kunne bruke de beste tilgjengelige råvarene. Som gjest på Fjord kan du derfor alltid være sikker på at maten utelukkende er laget av det beste på markedet og samtidig vil sesongens variasjoner by på mange forskjellige smaksopplevelser.
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Spiste en fireretters middag her i helgen. Fra vi kom inn døren var servicen på topp, med tilstedeværende og engasjerte servitører som serverte maten i et passe tempo, og tok hensyn til allergier. Maten var nydelig, der særlig makrellstørjen og desserten utmerket seg for vår del. Kreativt innredet lokale og stilige toaletter. Anbefales på det sterkeste å ta turen hit!

Takk, Mette V

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig og imøtekommen bevertning med utrolig bra kunnskapsnivå på vinområder og druer i de ulike vinene. Maten var fantastisk og de hadde ingen problemer med å tilpasse for min melkeallergi. Anbefales på det sterkeste.

Takk, DLBendik
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og veldig god service fra vi kom inn døren til vi gikk igjen. Det er befriende med en så enkel meny 3 eller 6 retter med vinpakke .
Vi gikk for 3 og 4 retter. Som en av forrettene fikk jeg vågehval og den var nydelig. God viner til hver rett. Gir 4 stjerner føler liksom at maten manglet det siste lille...

Dato for besøk: august 2018
Takk, bj_rns792
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Tok med noen kunder hit, har vært her før. Veldig gode retter, masse fisk og mye smak. Vinpakken var utsøkt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, turkfener
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Spise en nydelig 5-retters middag. Gode smaker, mye mat, og fine priser. Kan anbefales for de som ønsker seg et godt sjømåltid i innbydende lokaler. God valuta for pengene!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, nicolaim832

Reisende som så på Fjord Restaurant, så også på

Har du vært i Fjord Restaurant? Del dine erfaringer!