“Nydelig fisk og god service”
Anmeldelse av Fjord Restaurant

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Fjord byr på spennende smaker av fisk i alle mulige former. Restauranten endrer menyen hver uke for å alltid kunne bruke de beste tilgjengelige råvarene. Som gjest på Fjord kan du derfor alltid være sikker på at maten utelukkende er laget av det beste på markedet og samtidig vil sesongens variasjoner by på mange forskjellige smaksopplevelser.
Anmeldt 12. desember 2018

Vi spiste 4 retters menyen. 3 av oss valgte østers. Full jubel! Fantastisk og personlig service med humoristisk tilsnitt. Fisk er en fin måte å bli mett på, på engodmåte.

Takk, lacalahills

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Ikke helt styring på vinanbefalinger, og litt mye bråk i gaten, men veldig god mat - spesielt blomkålsuppen med kveite.

1  Takk, 71mettet
Anmeldt 26. november 2018

Har besøkt Fjord et par ganger før og også denne gangen var vi storfornøyd.
Anbefales på det varmeste.

Takk, Trolun
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Spiste en fireretters middag her i helgen. Fra vi kom inn døren var servicen på topp, med tilstedeværende og engasjerte servitører som serverte maten i et passe tempo, og tok hensyn til allergier. Maten var nydelig, der særlig makrellstørjen og desserten utmerket seg for vår del. Kreativt innredet lokale og stilige toaletter. Anbefales på det sterkeste å ta turen hit!

Takk, Mette V
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig og imøtekommen bevertning med utrolig bra kunnskapsnivå på vinområder og druer i de ulike vinene. Maten var fantastisk og de hadde ingen problemer med å tilpasse for min melkeallergi. Anbefales på det sterkeste.

Takk, DLBendik

Reisende som så på Fjord Restaurant, så også på

Har du vært i Fjord Restaurant? Del dine erfaringer!