“Må være Oslos beste fiskerestaurant”
Anmeldelse av Fjord Restaurant

Fjord Restaurant
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Fjord byr på spennende smaker av fisk i alle mulige former. Restauranten endrer menyen hver uke for å alltid kunne bruke de beste tilgjengelige råvarene. Som gjest på Fjord kan du derfor alltid være sikker på at maten utelukkende er laget av det beste på markedet og samtidig vil sesongens variasjoner by på mange forskjellige smaksopplevelser.
Anmeldt 31. juli 2021

En sommerkveld burde kanskje tilbringes ved sjøen, men når man får en matopplevelse som på restaurant Fjord spiller det ingen rolle at den ligger midt i byen. Alle fem rettene var et høydepunkt hver for seg. Men de to hovedrettene var fantastiske. Utrolig velsmakende hval som nærmest smeltet på tunga. Og jeg som er oppvokst med fisk i alle variasjoner far aldri før fått en så velsmakende rett med torsk! Voi, voi!! Og den flasken med Sancerre vi fikk i glassene var et perfekt følge til maten. Gleder meg til neste gang!!!

1  Takk, Knut1305

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig og upretensiøst presentert av en veldig hyggelig skaptrønder. Perfekt vinpakke avsluttet med en nydelig grappa.

1  Takk, 597patrickg
Anmeldt 8. november 2020

Hyggelig velkomst og servicen var utmerket under hele måltidet. Vi bestilte 6 retters middagen, og hver rett ble servert lekkert anrettet og alt var så velsmakende. Min mann tok vinpakke som var riktig bra. Jeg bestilte et glass hvitvin og nevnte hvordan jeg ønsket den, - og jeg fikk en hvitvin som var helt nydelig. Drikkemenyen er på 23 sider hvorav mange, mange sider inneholdt viner. Vin fra veldig mange land, bl.a. Syria. Ostetallerkenen besto bl.a. av 3 norske oster som var kjempegode. Man må være forberedt på at man skal sjømat her, men jeg elsker sjømat så dette er et perfekt sted for meg. Dette var vårt første besøk hit, men gleder oss til mange flere middager her for dette gav absolutt mersmak og atmosfæren var så behagelig!

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Jeg hadde 60 års dag på en tirsdag og valgte Fjord igjen etter en hyggelig opplevelse en gang før.
Skuffelsen var stor da de var tom for østers!
Jeg har aldri blitt så imponert noen gang som hos Fjord. Men vi fikk et glass musserende løp de til en annen restaurant og lånte østers til oss. Jeg bøyer meg i hatten!
Fantastiske retter med fisk fulgte med en spennende sammensatt vinpakke og ett personale du ikke finner noen sted i Oslo. Fjord har alt! God mat, utrolig vennlige og kunnskapsrike servitører og noen av byens beste kokker. Dette må du prøve!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, larssundsbo
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Vi klasket til med en 6 retters, og angret ikke et sekund. Helt utsøkt mat med god harmonier. Veldig observant og hyggelig betjening. Dette gjør vi gjerne igjen

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 884thomast

Reisende som så på Fjord Restaurant, så også på

Har du vært i Fjord Restaurant? Del dine erfaringer!