“Service og mat i topp klasse👍”
Anmeldelse av Fjord Restaurant

Fjord Restaurant
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Fjord byr på spennende smaker av fisk i alle mulige former. Restauranten endrer menyen hver uke for å alltid kunne bruke de beste tilgjengelige råvarene. Som gjest på Fjord kan du derfor alltid være sikker på at maten utelukkende er laget av det beste på markedet og samtidig vil sesongens variasjoner by på mange forskjellige smaksopplevelser.
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Etter å ha besøkt nettsiden til restauranten så fikk.vi lyst å besøke denne. Vi ankom 10 min før tiden og ble henvist til å vente utenfor, eller å gå til naboen å ta en drink da de ikke hadde noen plass der vi kunne sitte,noe som gav oss en litt dårlig start.Dette ble fort rettet på. Vel inne så gikk vi for en 3 retters , uer som forrett og lysing til hovedrett.Begge disse var fantastiske saftige og smakfulle.Vår servertrise anbefalte gode viner og hadde god kunnskap om mat og vin Avsluttet med et ostefat,nydelige oster,men savnet litt tilbehør,som honning/chutney.
Vi kommer gjerne igjen.for dette gav mersmak

Dato for besøk: september 2021
Takk, 958ingerl

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Fjord jevnlig de siste 10 årene. Bord må bestilles på forhånd. Liten og veldig hyggelig restaurant. Personalet gjør alt for deg. Veldig godt orientert og kunnskapsrike om både mat og vin. Opptatte av deg som gjest. Vi valgte en 6 retters med vinpakke. Anbefales. Det er så mye godt, så jeg lever på smaksopplevelsen, flere dager etter måltidet. Vi kommer tilbake. Garantert.

Takk, tomoI8824QK
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Tilbake til Fjord, skuffer ikke. God mottakelse, god oppfølging, deilig mat, nydelige viner. Hyggelig og stilfyllt lokale.
Vi valgte 5 retters meny og den fineste vinpakken. Og kan varmt anbefale dette.

Takk, 324clements
Anmeldt 31. juli 2021

En sommerkveld burde kanskje tilbringes ved sjøen, men når man får en matopplevelse som på restaurant Fjord spiller det ingen rolle at den ligger midt i byen. Alle fem rettene var et høydepunkt hver for seg. Men de to hovedrettene var fantastiske. Utrolig velsmakende hval som nærmest smeltet på tunga. Og jeg som er oppvokst med fisk i alle variasjoner far aldri før fått en så velsmakende rett med torsk! Voi, voi!! Og den flasken med Sancerre vi fikk i glassene var et perfekt følge til maten. Gleder meg til neste gang!!!

1  Takk, Knut1305
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig og upretensiøst presentert av en veldig hyggelig skaptrønder. Perfekt vinpakke avsluttet med en nydelig grappa.

1  Takk, 597patrickg

Reisende som så på Fjord Restaurant, så også på

Har du vært i Fjord Restaurant? Del dine erfaringer!