“Julebrunch”
Anmeldelse av Nedre Foss Gård

Nedre Foss Gård
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted med god service og god mat. Blir kanskje litt støyende når det er fullt i Storstua, men det oppveies av det fantastisk flotte lokalet

1  Takk, roarr983

Anmeldt 22. november 2018

Anbefaler en søndagslunsj i flotte lokaler ved Akers elvas bredde. Hyggelig service og god mat og drikke. Kommer igjen

Takk, Gjerdevik
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en ekstra feiring i forbindelse med min sønns 2 årsdag på Nedre Foss gård. Vi bestilte kaffe og kake på forhånd og hele besøket var perfekt. Raske og hyggelige servitører. Fantastisk lokale og en god kake.

Takk, Gina H
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Topp service, innbydende lokalet og atmosfærer . Nydelig mat til rimelig pris. Kommer gjerne tilbake.
Sterkt anbefales

Takk, TuyetMinhL
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Man kan ikke unngå å nevne at lokalene er ekstremt fine og gjennomførte! Foruten det var service og mat upåklagelig til en hyggelig pris. Anbefales!

Takk, mhauger

Reisende som så på Nedre Foss Gård, så også på

Har du vært i Nedre Foss Gård? Del dine erfaringer!