“Dårlig mat, urimelig høy pris”
Anmeldelse av Nedre Foss Gård

Nedre Foss Gård
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 20 stk som spiste sammen lørdag. Tapas tallerken til 495.-(!!)
Der var kun en kylling på ca 100 gram til hver. Ingen god matopplevelse. Heller ingen god service

Dato for besøk: september 2019
Takk, larso276

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Dette er virkelig en perle. Denne resturant leverer på alle punkter i forhold til prisen. Flott lokale med fine hvite duker. Maten var veldig god og spennende. Vinkartet var virkelig bra. Hvis man har litt kjenskap kan man faktisk få noen skikkelig gode viner til en bra pris. Servicen var også topp og meget profesjonell. Føler at denne virkelig har jobbet for å kunne gi kundene en flott opplevelse til en fornuftig pris.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Thorbjørn S
Anmeldt 25. august 2019

Vi spiste dagens søndagsmeny. Mat og drikke falt i smak for alle tre generasjoner. Hyggelig betjening og flotte lokaler med historisk sus. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, BislettBeboer
Anmeldt 31. juli 2019

For kr 325,- får man en seksretters middag pluss yoghurt, dessert og kaffe! En uslåelig kombinasjon. Det var rause porsjoner, og hver enkelt rett sto godt på egne bein. Her var det blåskjell, laks, rekesalat, kylling mv.
Det er valgfritt om man vil spise inne i byens vakreste lokaler eller ute., i et godt gårdsrom.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Arnebern
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Middag for to. Vårt første besøk i restauranten ble en veldig hyggelig opplevelse. Veldig god service fra blide servitører som fulgte opp hele kvelden.
Lokalene er lekre og minner om en svunnen tid, utrolig god atmosfære :-)
Supert vinutvalg og en dyktig vinkelner.
Maten var spennende og vi likte godt dele-prinnsippet. Flere retter ble veldig hyggelig. Vi likte smårettene bedre enn mellomrettene, men alt var veldig godt og flott lagt opp.
Så, takk for maten, vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MElisabeth

Reisende som så på Nedre Foss Gård, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Nedre Foss Gård? Del dine erfaringer!