“Førsteklasses lunsj. Selskapet”
Anmeldelse av Nedre Foss Gård

Nedre Foss Gård
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Førsteklasses lunsj. Selskapet valgte tartar av okse og en salat med chevre, tomat og jordbær. Fantastiske smaker. Først surdeigsbrød med vispet smør og usedvanlig gode og sprø fries som tilbehør til rettene. Egenkomponert tartar med klassiske ingredienser, svært positiv overraskelse. Også friskt og smakfullt egenprodusert hveteøl. Vårt første besøk på Nedre Foss gård, slett ikke det siste, gleder oss til neste.

Takk, 113britas

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Flott sted, med hyggelig uteservering! Vært der både for lunch og middag, og begge deler har vært fantastiske! Super service fra kunnskapsrike servitører og alltid nydelig mat. Anbefaler også et besøk i baren i kjelleren!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Isilwen
Anmeldt 3. juni 2020

Vi var to par som spiste lunch i helgen. Det skal sies at været var helt fantastisk, deretter stemningen.
Menyen hadde lite utvalg, men vi bestemte oss for å teste blåskjell alle sammen. De var smakfulle og delikate.
Jeg hadde hørt om Nedre Foss tidligere,men dette var virkelig en bra opplevelse. Romantisk i bakgården og servitørene var blide og serviceinnstilte.Ikke for "stift" spisested, passer for alle.Her kommer jeg tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Pernille G
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og vin
Vi valgte en fire retters middag med vinmeny. Forretten var utsøkt med mange gode smaker. Første hovedrett, skrei, var også fantastisk god. Andre hovedrett var fårefilet som også var nydelig.
Denne gamle ærverdige gården er virkelig verd ett besøk.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 966kari_
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og vin! Bra service og hyggelig stemning. Vi var tre venninner en lørdagskveld. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Miriamsten

Reisende som så på Nedre Foss Gård, så også på

Har du vært i Nedre Foss Gård? Del dine erfaringer!