“Midt på treet”
Anmeldelse av Nedre Foss Gård

Nedre Foss Gård
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vakkert sted, både ute og inne. Hyggelig personale. Rent og innbydende. Det som trekker ned er menyen. Stakk innom der til lunsj. Enten måtte man ta en forholdsvis stor meny, hvor flere på bordet måtte ta det samme, til 395,-kr pr person.
Utenom det var det kun 3 retter å velge i. Tartar, blåskjell og en salat. Da både tartar og blåskjell er for spesielt interesserte, var det lite som frista. Vi tok salaten. Salaten var god, men brødet som fulgte med var aller best. Vi måtte be om mere brød for å bli mette.
Stedet har ikke cider, det er det få stedet man ikke får i dag, men Nedre Foss Gård er et av disse.
Vi var sånn midt på treet fornøyde.

2  Takk, Marixx190479

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig 4 retter, gode tradisjonelle smaker på forrett, fisk og kylling med innslag av krydder, super service. Jeg bor i nærheten og har vært her mange ganger, men nå er dere på topp!

1  Takk, Uptowngirrl
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted ved Akerselva i Oslo. Har vært der to ganger i løpet av den siste uka, både til middag og lunch.
Begge gangene spiste jeg grillet kveite, utsøkt laget med deilig saus og små-poteter, og salat.
På bordet kom også nydelig surdeigsbrød .
En liten vandring langs elven først og så et besøk på Nedre Foss gård. Her er det også fin uteservering.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Terje J
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk noen timer for oss selv. Vi gikk en rolig og koselig tur nedover Akerselva fra Nydalen.
Endte opp med å spise en deilig middag på Foss Gård. Det så litt stengt ut da vi snek oss inn i gården. Tok i døra og ja det var åpent.
Vi ble hyggelig tatt i mot og vist bort til et bord. Bestilte nydelig dåhjort med god vin til. Stemningen var god og intim.
Vil absolutt anbefale stedet til alle. Anbefaler også en spasertur langs koselige Akerselva.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, solveigsynn_veh
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Førsteklasses lunsj. Selskapet valgte tartar av okse og en salat med chevre, tomat og jordbær. Fantastiske smaker. Først surdeigsbrød med vispet smør og usedvanlig gode og sprø fries som tilbehør til rettene. Egenkomponert tartar med klassiske ingredienser, svært positiv overraskelse. Også friskt og smakfullt egenprodusert hveteøl. Vårt første besøk på Nedre Foss gård, slett ikke det siste, gleder oss til neste.

Takk, 113britas

Reisende som så på Nedre Foss Gård, så også på

Har du vært i Nedre Foss Gård? Del dine erfaringer!