“Hørt mye bra - og de innfridde”

Døgnvill Burger Tjuvholmen
Beskrivelse: Burger-restaurant ved sjøen på Tjuvholmen i Oslo. Vi har saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og trivelig stemning. Stor uteservering og vinduer med utsikt mot havnen og Akershus festning.
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dukket opp tidlig lørdag ettermiddag. Stapp fult og måtte vente på bord, som var forventet. Ble plassert etter ca 20 min, som vi var informert om. Mye mennesker, men får hurtig service. Drikke får vi raskt. Meny blir tildelt, ikke mange minutter senere er de klare for bestilling. Vi bestilte Sterke Nils, The deep south og cheddar&bacon. Vi valgte diverse tilbehør til bordet - plain fries, dirty fries, onion rings og chicken wings. Alt var kjempegodt! Barna valgte kjempestor sjokolademilkshake m/sjokoladekjeks til dessert. Meget stor - alle 4 måtte bidra for å nesten kunne klare å se bunn på disse - utrolig god!!

Takk, 742kristinl
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hjertelig takk for både besøk og fine ord, Kristin! Det betyr så mye for oss :-) Utrolig hyggelig å lese at dere hadde det kjekt og at alt sto til forventningene. Og jepp - kjempestor milkshake ER virkelig kjempestor, hehe. Velkommen tilbake til hele gjengen!

Anmeldt 9. oktober 2018

Enkel hamburgerbar ute på Aker brygge, grei betjening av hamburgerretter, litt venting på bestilling.

Takk, John-Henrik J
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss verdifull feedback i etterkant, John-Erik. Det betyr mye for oss! Vi sikter høyere enn til midt på treet og beklager at besøket ditt ikke sto helt til forventningene. Hadde satt stor pris på om du sendte en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med dine innspill til hvordan vi kunne levert bedre. Ønsker deg en kjempefin dag videre!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Det var et fint sted å møtes med gode kollegaer. Maten var god og det var et fint bord for 12 vi fikk sitte ved.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 625livn
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Godt å høre at dere hadde det kjekt hos oss, Liv! Tusen takk for både besøk og feedback :-) Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Meget god burger, men ganske usikre, uhøflige og lite hjelpsomme ansatte. Mulig vi var uheldige og at alle ansatte var nokså nye, men hele besøket bar preg av amatørmessig betjening.

Takk, Oddie99
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei! Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss feedback i etterkant - det betyr innmari mye for oss! Utrolig leit å lese at du har opplevd lite serviceinnstilte ansatte hos oss.. Det er veldig beklagelig og selvsagt noe vi skal kikke nærmere på. Har du mulighet til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med noen ytterligere detaljer om besøket ditt? (dato, cirka tidspunkt etc.) - det hadde vært til stor hjelp for oss! Håper at vi får sjansen til å rydde opp og komme til bunns i hva som har gått galt. Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Booket bord for 10 stk. Mat kom raskt. Burgerne er saftige og velsmakende.
Kan anbefales hvis man vil ha et alternativ til en typisk 3 retters restaurant.
Dette er mer uformelt , men minimum like bra

Dato for besøk: august 2018
Takk, AndreSor77
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for både besøk og kjempehyggelig tilbakemelding, Andre! Det betyr veldig mye for oss :-) Hjertelig velkommen tilbake til alle mann!

Reisende som så på Døgnvill Burger Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Tjuvholmen? Del dine erfaringer!