“Oslos beste burger- OG fries!!”

Døgnvill Burger Tjuvholmen
Beskrivelse: Burger-restaurant ved sjøen på Tjuvholmen i Oslo. Vi har saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og trivelig stemning. Stor uteservering og vinduer med utsikt mot havnen og Akershus festning.
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Tar med kjæreste og venner ved hver anledning til døgnvill.
Elsker at det er mulig å få så latterlig god mat til en så billig penge. Har prøvd flere ulike burgere her, og det er like vanskelig å velge hver gang da alle er så gode.
De beste friesene med smeltet ost har de også. NAM!
Vi kommer igjen til helgen
Nydelige alkoholfrie drinker har de også!

Takk, mimiol
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Jøss, for en hyggelig tilbakemelding å lese! Tusen hjertelig takk for så mange fine ord - det betyr virkelig kjempemasse for oss :-) Så glad for å høre at vi står til forventningene dine. Velkommen tilbake - vi gleder oss!

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Skikkelige burgere, med ditto tilbehør og fries. Hver burgermeny hadde egne forslag for øltype som ville passe til maten. Servitørene var meget hyggelige med et lite glimt i øyet.

Takk, 121atleh
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen takk for besøket og for så fine ord i etterkant, Atle! Det betyr veldig mye for oss :-) Så glad for å høre at besøket sto til forventningene! Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd! Vi bestilte bord. Kom raskt inn, raske med både mat og drikke! Maten var veldig god! Anbefales

Takk, NatalieSor

Hjertelig takk for både besøk og fine ord, Natalie! Det betyr mye for oss :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Enda en burger restaurant på Tjuvholmen og Aker Brygge området. Hvor mange er det her nå? Denne holder også mål og ikke noe å si på den kverna kua. Solid håndverk og bra råvarer. Men en oldis som meg klarer ikke å fri meg fra lojaliteten til Beach Club. Men Døgnvill er absolutt et verdig alternativ.

Takk, Oivind_oivind

Hjertelig takk for både besøk og så fine ord, Øyvind! Vi setter kjempestor pris på det :-) Du har helt rett i at vi begynner å bli mange av dem som serverer burgere i dette området, hehe - vi er glad du ga oss en sjans og likte deg hos oss, tross masse annet å velge i! Håper at vi får gleden av å se deg igjen :-)

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Lokalet ligger fint til og er trivelig innvendig.
Fikk raskt et bord, men så tol det aller meste av service lang tid. På tross av 1/4 dels fylt lokale med flere servitører varte og rakk det før jeg fikk bestilt av en blid servitør. Ventet heller ikle så lenge på maten. Men, så tok det lang tid igjen før rydding, mulighet for bestilling mer drikke og evt dessert. Å enda litt lenger for å få betalt.
Burger bra bra, men heller ikke mer i forhold til hva man får ellers rundt i byen.

Takk, Adventures67

Hei! Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en verdifull tilbakemelding - vi setter kjempestor pris på det. Selvsagt veldig leit å høre at servicen var fraværende - det finnes det ingen unnskyldning for og vi beklager dette på det sterkeste. Sånn skal det ikke være! Har du mulighet til å sende en mail til meg på kristine.angvik@dognvillburger.no med noen ytterligere detaljer om besøket ditt (dato og cirka klokkeslett)? Vi skal gjøre vårt beste for å rydde opp i dette! Ønsker deg en kjempefin dag videre.

Reisende som så på Døgnvill Burger Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Tjuvholmen? Del dine erfaringer!