“Skuffende opplevelse”

Døgnvill Burger Tjuvholmen
Beskrivelse: Burger-restaurant ved sjøen på Tjuvholmen i Oslo. Vi har saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og trivelig stemning. Stor uteservering og vinduer med utsikt mot havnen og Akershus festning.
Anmeldt 24. august 2021

Vi valgte hver en vegetarisk burger, Veggie og Dagros, med frites med trøffelmayonaise. Burgere var greie nok, men ikke spesielt spennende. Lite annet på burgerne og bollene var triste og tørre. Fritesene var mer kokt enn fritert, og trøffelmayonaisen smakte mest mayonaise og lite trøffel. De fjernet fritesene fra regningen fordi vi påtalte det, og det var selvfølgelig fint, men noe bra måltid ble det ikke.

Takk, helle_thorsen
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Hei Helle,

Dette var virkelig ikke noe hyggelig å høre. Slik skal det overhodet ikke være og vi er veldig lei oss. Har du mulighet til å sende meg en mail på tarje@dognvillburger.no med dato og klokkeslett dere var hos oss så skal vi gjøre det vi kan for å komme til bunns i hva som kan ha skjedd og samtidig sørge for at det ikke skjer igjen!

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god brownie med is. Kom for å spise dessert og drikke kaffe en lørdag kveld. Ingen kø for å komme inn. Minks for travel servitør som ikke hørte st vi ønsket å sitte ute (var flere ledige plasser) men skynde seg inn pekte på et bord. Pluss for hyggelig servitør som kom med vann og meny. God kaffe latte var det og. Rolig og fin atmosfære.

Takk, 186anitar
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Takk for besøk og anmeldelse!
Hyggelig å høre at dere hadde det bra hos oss. Ekstra trivelig å høre at dere likte brownien og isen vår. Vi har jobbet lenge med begge og er veldig fornøyde med resultatet!

Tarje/Døgnvill

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet, betjening og mat. Beste burger’n ever. Anbefaler the deep south, og vegetar burger’n «Not today, Dagros» var kjempegod.
Anbefales.

Takk, Jodda71
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei og tusen takk for veldig hyggelig besøk og anmeldelse!

Ønsker dere en fortsatt fin sommer og håper vi ses igjen snart

Tarje
Døgnvill

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ikke fantastiske burgere men flott beliggenhet og hyggelig betjening. Over 900 kroner for 3 burgere og 2 øl +1 flaske pepsi max syns jeg ikke det var verdt. Men hørt skryt om stedet og måtte prøve. Går ikke der igjen.

Takk, randib679
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Tjuvholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, først og fremst tusen takk for besøk og tilbakemelding! Vi er veldig lei oss for at vi ikke greide å levere skikkelig når dere var hos oss.
Vi lever av fornøyde gjester og tar tilbakemeldinger alvorlig. Har du mulighet så send oss gjerne en mail på post@dognvilltjuvholmen.no med litt detaljer om besøket så vi kan se hva som har gått galt og prøve å hindre at det skjer igjen i fremtiden.

Med vennlig hilsen Tarje/Døgnvill

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Kjempegode hamburgere og god milkshake! Manglet toalettpapir og lys på dametoalettet. Kaffen kom litt sent. Interiøret var kult og deilige seter. Vi bestilte glutenfrie hamburgerbrød, men fikk ikke dette. Spurte om det var glutenfritt og de inndro burgeren og lagde den på nytt....

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bobba1234

Hei, tusen takk for besøk og verdifull tilbakemelding!

Med vennlig hilsen Tarje/Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Tjuvholmen, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Tjuvholmen? Del dine erfaringer!