“God service og god mat!”

Gangnam Korean Restaurant
Anmeldt 8. november 2018

Dette stedet anbefales virkelig. Anonymt beliggende i Munkedamsveien et steinkast unna Aker brygge og Tjuvholmen. Prisen ligger type middels + men du får veldig mye mat for pengene. Maten var delikat, superspicy og utrolig god. Kombinert med artig koreansk øl så ble det et overraskende godt måltid. Servicen er upåklagelig. Prøv da vel!

1  Takk, LindaMS_13

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi ville prøve Gangnam og Koreansk mat, og ble veldig positivt overrasket. Lukten er akkurat som på en restaurant i Korea, betjeningen er hyggelig og oppmerksom, og lokalet er fint. Maten er fantastisk god, selv om de ikke har Koreansk barbecue. Vi prøvde en 5 retters selskapsmeny, med dumpling, kimchi-suppe, fried chicken (nydelig) og en rett med stekt oksekjøtt. Alt er autentisk og flott tilberedt, og vi gikk stappmett og tilfreds hjem. Anbefales på det varmeste

Takk, h_k0nr
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Absolutt nydelig alt sammen. Forrett, hovedrett og dessert. Ikke spesielt dyrt og mer enn nok. Bra service, rask service, god plass, dempet musikk. Alt var bra

Takk, 173haraldv
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet på det sterkeste! Veldig god mat, spesielt forretter. Deilig kimchi, nydelig plommevin og utmerket service!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 442airaa
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant. Kjempe god mat og utrolig hyggelig betjening. Kun noen hundre meter fra Aker brygge, Tjuvholmen ligger den flotte restaurant. Her føler man seg velkommen og maten et himmels

Takk, Molomalu

Reisende som så på Gangnam Korean Restaurant, så også på

Har du vært i Gangnam Korean Restaurant? Del dine erfaringer!