“10/10!”

Gangnam Korean Restaurant
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære og kjempe hyggelig personell. God autentisk mat med masse tilbehør og godt drikke utvalg direkte fra Korea.

1  Takk, Sisseljak

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. God service. Kunnskapsrik og norsktalende personalet med gode anbefalinger og rent og pent. Rask servering.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 178mehdir
GKROslo, Eier på Gangnam Korean Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Masse spennende retter på menyen. God mat og veldig hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, CarolineN1076

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se deg igjen hos oss snart!

Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

God mat og fin atmosfære. Eneste negative var at rettene kom litt for fort og vi fikk regningen før vi bad om den.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, pluggen1

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager hvis rettene kom fort. Som regel får vi positive tilbakemeldinger angående dette.

Anmeldt 20. oktober 2020

Bestilte to ulike kimchi-retter via Foodora. Det frister ikke til gjentagelse. Nesten ikke kjøtt i rettene. Klaget, og fikk bare høre at de hadde hatt så mye å gjøre den kvelden. Jeg over å ikke plage dem mer.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 464terjem
Gangnamkim, Eier på Gangnam Korean Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, Terje. Som du nevnte da vi snakket med deg på telefon så jobber du i media og vi går ut ifra at du da er like opptatt som oss med å få frem fakta. Vi hadde ikke mer å gjøre den dagen enn andre helger, så her må det ha vært en misforståelse. Du nevner selv at du bestilte to Kimchi retter via Foodora. Dette er også noe vi nevnte til deg da vi snakket med deg på telefon dagen etter. Altså, Kimchi retter er ikke rene kjøttretter og kan ikke sammenliknes med f.eks Bulgogi eller Jeyukbokkeum annet enn at alle er hovedretter. På våre Kimchi retter er det Kimchien som er hovedingrediens og ikke kjøttet. Derfor er det naturlig at det er mindre kjøtt, men da mer Kimchi i våre Kimchi retter. Da du kontaktet oss dagen etter ga du ett sterkt utrykk for at du ville ha kompensert 500 kr for dette. Vi ba deg kontakte Foodora for dette (siden du bestilte og betalte til Foodora), men dette ville du ikke høre på. Du ville ha pengene direkte fra oss. Dette, som vi nevnte på telefon var ikke mulig. Ditt argument for å få kompensert 500 kr var at om du ikke fikk dette, så skulle du sørge for at du skulle ødelegge skikkelig for oss. Du skulle legge ut dårlige anmeldelser over alt. Du nevnte også da at du jobbet i media og at du kunne være skikkelig slem mot oss om du ville. Vi har aldri hatt, og kommer aldri til å ha interesse av verken å kjøpe gode eller betale oss ut av dårlige anmeldelser. Som nevnt til deg på telefonen er anmeldelser vi får basert på kundens erfaring av oss, og da for din del en dårlig opplevelse. Måten du snakket til oss på, og prøvde å bruke din "makt" ved å jobbe i media for å presse penger ut av oss fungerer altså ikke hos oss. For oss er alle gjester like viktige uansett hvilken roller de har eller har hatt i samfunnet. Det er fullt mulig, om din tilnærming til oss ikke hadde vært fullt så aggressiv og med litt mindre gloser, at vi kunne spandert på deg ett nytt måltid. Men vi velger å avstå dette.

Reisende som så på Gangnam Korean Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Gangnam Korean Restaurant? Del dine erfaringer!