En gammel men fin kino

Kinoen bærer preg av å være gammel. Helt fra inngangspartiet og inn i sal 1 hvor vi så film. Det er... les mer

Anmeldt 20. oktober 2019
stelnor
Oslo, Norge
Litt sliten kino.

Anmeldt 28. oktober 2018
Ingeborg56
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 28. oktober 2018

Sentralt beliggende kino som har 4 saler, en stor sal i 1.etasje og 3 mindre saler i underetasjen. Kinoen er ganske gammel. De mindre salene viser ofte gode smale filmer, og det er stort sett der jeg går når jeg drar på Klingenberg. Den store salen viser alle slags filmer for et bredere publikum.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Jeg var inde at se en spenningsfilm i den store sal. Jeg syntes stolene var fine men undrede meg til tider over lyden, som var litt lav. Ellers kjempe flinke og sjove medarbeidere. Ikke et dårlig sted å se film.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, christinagX6085QE
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg var 2 ganger her på premiere. Denne gangen så jeg på Snømann og vil si at jeg er helt begeistret hvordan Norge og Oslo blir presentert i denne filmen. Eventyrlige landskap, Holmenkollen hotell, Rådhuset, Vigelandsparken og ekte vinter med mye snø.
Klingenberg ligger meget sentralt i byen. Det passer bra hvis man vil spasere tur i sentrum og spise på restaurant. Det er masse kafeer og butikker i nærheten.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 15. desember 2015

Koselig kino, gode seter, sentralt midt i Oslo sentrum. Rett ved Karl Johan og flere spisesteder/utesteder.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Jarand R
Anmeldt 17. oktober 2015

Vi så den danske filmen "Stille hjerte" på en av de mindre salene på Klingenberg. Salen var ok den. Men det var et problem at lyden fra actionfilmen i nabosalen slo inn.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, Skippers1