Bedre kino-opplevelse hjemme i stuen

Vi kom for å se løvenes konge bare noen dager etter premieren og ble svært overrasket over hvor få... les mer

Anmeldt 24. juli 2019
FoodAdviser
Bergen, Norge
Familiekino.

Anmeldt 28. oktober 2018
Ingeborg56
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 28. oktober 2018

Dersom jeg går på kino med barn, så velger jeg stort sett denne kinoen i Oslo. Det er mange forskjellige saler av ulike størrelser, fra store saler i 1.etasje til 4 mindre i underetasjen. Hyggelig betjening. Men det er gjerne rotete toaletter, og litt kaotiske tilstander. Bredt utvalg av filmer fra smale filmer til blockbusters. Beliggenheten er veldig sentral i forhold til offentlige kommunikasjonsmidler.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Var på barnefilm i sal 6. Dette er en av de mindre salene. Setene var gode, med god beinplass. God lyd og bra bilde. Kioskområdet er stort, med godt utvalg. Hyggelig betjening. Beliggenheten er bra med enkel tilgang med kollektivt.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Saga kino ligger midt i sentrum. Det passer veldig bra å gå på kino sammen med venner. Vi jobber meget sentralt og pleier å gjøre det etter jobben. Var nylig i Saga 3. Var imponert at salen var nesten full. Jeg liker ikke å sitte alene i salen. Jeg mener virkelig at Saga er virkelig en god plass å gå på kino.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

For mange kinogjester hører tydeligvis popcorn og film sammen. På Saga tar de dette et langt skritt lenger: der ligger det en egen «popcornfabrikk» i underetasjen. En ting er at dette fører til ganske mye søl inne i salene. Langt mer plagsomt er det at enkelte kinosaler får et inntak av popcorn-steikeos som er så sterkt at det blir plagsomt, ja, bortimot kvalmende. Det skjedde da jeg i går gikk på 18.30-forestillingen i sal nr. 6 for å se «Gods own country». Da reiv odøren av popcorn så sterkt og konstant i nesa at jeg var på nippet til å gå. Nix, jeg er ikke fryktelig pirkete, men dette er rett og slett uakseptabelt.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Gimmestad
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Ikke spis popcorn på Saga!. Rutiner for matsikkerhet er ikke ivaretatt blandt de som jobber der. :-(

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 940kaik