Familiekino.

Fin kino

Anmeldt 30. desember 2017
stelnor
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom for å se løvenes konge bare noen dager etter premieren og ble svært overrasket over hvor få folk som var i sal 1. Men når filmen startet skjønte vi fort hvorfor. Kvaliteten på både lyd og bilde var en stor skuffelse. Setene var heller ikke noe å skryte av. Hele kinoen bør oppgraderes. Styr unna, velg heller en annen kino eller spar deg for pengene, få en bedre filmopplevelse hjemme.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, FoodAdviser
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Å betale kr 155,- for en kinobillett en hverdagskveld KAN være greit, men ikke om toalettene ser sånn ut!
Husk slagstøvler og overtrekksdress om du er så uheldig at du må på toalettet!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 28. oktober 2018

Dersom jeg går på kino med barn, så velger jeg stort sett denne kinoen i Oslo. Det er mange forskjellige saler av ulike størrelser, fra store saler i 1.etasje til 4 mindre i underetasjen. Hyggelig betjening. Men det er gjerne rotete toaletter, og litt kaotiske tilstander. Bredt utvalg av filmer fra smale filmer til blockbusters. Beliggenheten er veldig sentral i forhold til offentlige kommunikasjonsmidler.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Var på barnefilm i sal 6. Dette er en av de mindre salene. Setene var gode, med god beinplass. God lyd og bra bilde. Kioskområdet er stort, med godt utvalg. Hyggelig betjening. Beliggenheten er bra med enkel tilgang med kollektivt.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Saga kino ligger midt i sentrum. Det passer veldig bra å gå på kino sammen med venner. Vi jobber meget sentralt og pleier å gjøre det etter jobben. Var nylig i Saga 3. Var imponert at salen var nesten full. Jeg liker ikke å sitte alene i salen. Jeg mener virkelig at Saga er virkelig en god plass å gå på kino.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Lena_Oslo