Vi var 4 stk

Fint sted for lønningspils

Anmeldt 18. januar 2020
RagBerg
Nesoddtangen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stk som ville spille bowling og drikke noen drinker. Vi måtte vente på bowlingen noe som er helt ok med tanke på corona. Baren har noe forbedringpotenseiale , da vi prøve å bestille i baren fikk vi beskjed om at de kom til bordene, de kom til bordene og tok bestilling, men først etter at vi hver gang måtte henvise oss til perosonalet i disken. Drinkene var ok på smak.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, marteid
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte drinker i baren. Fikk beskjed om at noen tok bestilling bes bordet. Etter 15 minutter ba vi igjen om å få bestille. Ingen kom til bordet. Bordene på begge sider hadde mye drikke og fikk bestille, selv om de kom etter oss. Etter 25 minutter uten at noen tok bestilling gikk vi. Er man først på byen så vil man gjerne få servering. Anbefales ikke.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 625hannes
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Var her på lønningspils med jobben. Et bra sted med god bar og fin stemning! Også mange biljardbord hvis man ønsker å spille. Fine og rene toaletter når vi var der. Liten minus for at de ikke stoler på at vi er gamle nok og tviler på flere sin legitimasjon, når denne stemmer. Vet at det er viktig og strengt, men vi har ca.8-10 stk og alle nærmere 30 eller over(gir ett litt dårlig første inntrykk).

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, RagBerg
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Forferdelig service, sur og gretten bardame. Vi var der ein gjeng og ho var ikke bare sur og gretten, men slem og

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, 440vegards
Anmeldt 5. juni 2019

+ Hvis du kommer på ukedager er det som regel alltid ledig drop in,
- forhåndsbooking er veldig dyrt
- Sjeldent ledig i helgene
- Litt dårlig og kald service

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, sannagry