Det er forandret - til det verre

Etter atter ett år i utlendighet, er det alltid fast vane å stikke innom Oslo Bar og... les mer

Anmeldt 15. august 2020
Joakim B
Oslo
Vi var 4 stk

Anmeldt 16. juli 2020
marteid
Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Var masse ledige bord inne men de slapp ikke inn. Lite kontroll og dårlig systematisering av kunder. Lite profesjonelt og forutberegnelig. Svært dårlig kundeopplevelse, drar aldri dit igjen.

Dato for opplevelse: september 2021
1  Takk, Mathildefh
Anmeldt 15. august 2020

Etter atter ett år i utlendighet, er det alltid fast vane å stikke innom Oslo Bar og Bowling.

Dessverre er mye endret siden forrige gang jeg besøkte stedet, det har blitt en ny resepsjon / bar, de har fjernet og endret endel på det meste, fargene har blitt veeeldig mørke (stylisten burde ta seg en bolle, svart blir for mørkt!) og de har også klart det kunsstykket å skifte plassering og antall biljardbord. Disse bordene er for øvrig ikke i vater, skitne duker og vantene er ujevne, dessuten sitter folk på bordene, noe som absolutt ikke hjelper.

De serverer fremdeles San Miguel, merkelig nok ikke i de tidligere iskalde glassene (mulig jeg ikke fikk riktig glass), men dette tillegger jeg Corona-viruset og restriksjoner.

Det var nok litt mer intimt og hyggelig før, ja... men fremdeles helt kurant sted, og fremdeles Oslos beste bowling imho!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Joakim B
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stk som ville spille bowling og drikke noen drinker. Vi måtte vente på bowlingen noe som er helt ok med tanke på corona. Baren har noe forbedringpotenseiale , da vi prøve å bestille i baren fikk vi beskjed om at de kom til bordene, de kom til bordene og tok bestilling, men først etter at vi hver gang måtte henvise oss til perosonalet i disken. Drinkene var ok på smak.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, marteid
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte drinker i baren. Fikk beskjed om at noen tok bestilling bes bordet. Etter 15 minutter ba vi igjen om å få bestille. Ingen kom til bordet. Bordene på begge sider hadde mye drikke og fikk bestille, selv om de kom etter oss. Etter 25 minutter uten at noen tok bestilling gikk vi. Er man først på byen så vil man gjerne få servering. Anbefales ikke.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 625hannes
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Var her på lønningspils med jobben. Et bra sted med god bar og fin stemning! Også mange biljardbord hvis man ønsker å spille. Fine og rene toaletter når vi var der. Liten minus for at de ikke stoler på at vi er gamle nok og tviler på flere sin legitimasjon, når denne stemmer. Vet at det er viktig og strengt, men vi har ca.8-10 stk og alle nærmere 30 eller over(gir ett litt dårlig første inntrykk).

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, RagBerg