Supreme ringen kino

Anmeldt 1. april 2019
82lmp
Oslo, Norge
Svært bra 4D under sterk tvil

Jeg har egentlig lyst til å gi 4D opplevelsen på Ringen kino (basert på filmen "Spiderman... les mer

Anmeldt 12. juli 2017
Pål H
Kolbotn, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Veldig dårlig service personalet var irriterende og uhøflig. Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å finne en annen kino

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, StormTheMan
Anmeldt 1. april 2019 via mobile enheter

Ringen kino ligger i sannergata på Grünerløkka. Var å så Dumbo i supreme salen, er å anbefale å betale en 50 lapp ekstra for setene er verdt de ekstra kronene. Setene kan kjøres helt bak, så man kan ligge helt bak i stolene, med fotstøtte. Noe som er veldig behagelig! Er veldig bra utvalg av godis i kiosken, men som andre kinoer er det veldig stive priser. Testet ut popcornet med baconsmak, det var godt. Lyd og bilde var bra!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, 82lmp
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Kinoen er moderne, setene er behagelig og lys og bilde er så vidt jeg kan forstå bra. Servicen er også god, men kiosken er litt vel dyr. Anbefaler å handle på Meny ved siden av før man kommer.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, triptripe
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Denne uka ville jeg gå på kino. Valgte «Ringen» og så på en barnefilm der. Det er en moderne kino som ligger i en ny bygning. Jeg likte salen, stolene som kunne forandre posisjon. Alt blir koselig. Jeg vurderer å besøke Ringen igjen. Liker å se på filmene der veldig bra.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Dro for å se Annabelle 2 i 4D og ble fascinert over effekten stolene hadde. Filmen i seg selv er skremmende og full av action, men stolene lysene og vinden gjorde at man fikk kjenne ekstra godt på spenningen i filmen på et helt annet nivå en før. Stolene spilte selvfølgelig en stor rolle i 4D og når man skvetter av ting stolene gjør i en scene og av selve filmen i en annen så gjør det at du husker detaljer bedre etterpå!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Monica S