Varmt og lunt!

Lunsjbesøk

Anmeldt 9. desember 2019
hilde_se2000
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Første besøk her , og jeg kommer helt sikkert tilbake. Oppmerksom betjening og en meny der alle vil finne noe en liker . Selv om det var mange mennesker gikk det godt an å snakke sammen her . Vi spiste sild med poteter, salat, rødbeter pg rømme . God husmannskost . Gleder meg til åprøve andre retter fra den rikholdige menyen .

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, hilde_se2000
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Litteraturhuset er trivelig, og et godt sted å trekke inn. I dag var jeg sulten, og valgte kveite til full middag. Det var en gedigen nedtur. Ingenting smakte noe som helst, og dyrt er det. Maten var alt for lite saltet, og manglet alt av krydder og fylde. Hvem som helst kan lage noe så usmakelig hjemme. Fryktelig trist matopplevelse.

Tror dette var siste gang jeg spiste på Litteraturhuset. Anbefales virkelig ikke.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, mortenj960
Anmeldt 23. mai 2019

Vi trakk inn i Litteraturhuset på en råkald november Oslodag. Her inne var det varmt og godt, underholdning av musikanter og god mat og tilhørende drikke. Trivelig atmosfære med bøker og litteratur i høysete. Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 15. januar 2019

Ordentlig smakfull mat på en ettermiddag! Kom for tidlig til middagsmenyen, men spiste sild til lunsj i stedet, et absolutt delikat måltid! Virkelig godt! Regner dette som en ordentlig restaurant selv om man kan gå dit bare for kaffe - fin meny, stilfull betjening og høye, men normale priser.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, elsa_isolde
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Masse mennesker på lørdag ettermiddag. Koselig sted. «Litt rotete» når det er fullt. Men når man førstes får seg en kaffe så er det et greit sted å sitte og slappe av. Hvis man finner en plass da. Bra miljø. Noen gode stoler/sofaer også. Men mest høye krakker.
OK lunsjutvalg. Litt lite kaker til kaffen.
Det ryddes unna greit.
Men ventetiden for servering er noe lang. Hadde gjort seg med flere bak disken.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Gullord