Oslo lett gange

6 anmeldelser
Jul i Oslo
1 anmeldelse
Anmeldt 11. juni 2018

Jeg vedder på at dette faktisk talt er Oslos beste tiger. Det finnes mange lik den men ingen som den.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Yngve_Spj
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Jeg viste min datter litt rundt i Oslo denne helgen. Og da var denne en av stedene som stod på lista. Flott skulptur.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Holmen83
Anmeldt 30. desember 2017

En fin symbol for en liten by i Europa. Det er mange turister tar bildet sammen med det. Det står sentralt og tilgjengelig.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Ezzat S
Anmeldt 25. desember 2017

Tigeren utenfor nyoppussede Østbanehallen er en kul greie som fortjener et bilde eller to for besøkende til byen :-)

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Graaskjegg
Anmeldt 28. november 2017

På tross av at dette er min by jeg bor i er det mange ting man ser men alikevel ikke ser skikkelig. Det var fllott vær og fikk lyst til å ta noen bilder av den flotte tiger statuen. Den er det første man ser på tur ut av halen der den står så ragende flott. den er noe jeg anbefaler alle turister til å få med seg

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 77ingerg