“Julebord”

Kjøkken: Bar, Kafé
God for: Barscene
God for: Barscene
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Var der på julebord. Pinnekjøttet var altfor salt og ribba var helt uten sprø svor. I tillegg til dette var det mye kø og dårlig logistikk med maten. I baren var utvalget ganske dårlig, og husets øl, hansa, hadde for lite skum og smakte ikke godt. utover denne var det få alternativer. Lokalet i seg selv er godt egnet for relativt store arrangementer, men driften er for dårlig

1  Takk, 362magnusa

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Meget imøtekommende vertskap og ansatte som sørget før et flott bryllup 10. mai. I tillegg var cateringmaten meget god og falt i smak. De idylliske omgivelsene ved Akerselva gjorde det hele til en flott opplevelse!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, torvilds
Anmeldt 9. juli 2018

Vi var en gruppe som besøkte Månefisken i går. Etter å ha lagt igjen godt over tusen kroner i baren, satte vi ute i hyggelige omgivelser. Plutselig stormer en engelsk-språkelig ansatt ut og roper til oss at vi har fem minutter til å drikke opp. Da er klokken 2055, og vi hadde nylig bestilt tre nye enheter.

Da vi ikke klarer å drikke opp på fem minutter, stormer vedkommende ut igjen og klikker fullstendig på oss siden vi enda sitter her. Jeg sier at dette var dårlig kundeservice og at jeg kommer til å gi en dårlig anmeldelse av Månefisken.

Da springer han etter meg og skriker høyt til oss. Hadde ikke vi kommet oss unna, så hadde vi nok blitt slått til. Anbefales ikke!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, jannar85
Anmeldt 10. desember 2016

Ett selskapslokale for foretninger, julebordog lignende . Kjedelig julemat med ribbe med bløt svor !! og ubestemmelig salat som ligna på Waldorf salat ,sto over den . Betjening som ikke viste forskjell på vinglass og vannglass ,og mye støy når de rydda inn etter maten ,trodde de reiv ned hele lokalet . Kommer aldri igjen !!

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, Nohab3602
Anmeldt 10. februar 2016 via mobile enheter

Hadde et kurs/konferanse på Månefisken, og til dette fungerer stedet ypperlig. Uformelt, avslappende, hyggelig betjening; fint sted å ha som et alternativ til sterile konferansesteder.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Gaute S

Reisende som så på Månefisken, så også på

Har du vært i Månefisken? Del dine erfaringer!