“Ikke slik det var”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2020

Var her for å overraske min venninne med et sted jeg hadde en super opplevelse fra for 4 år siden. Den gangen kom vi ned til lyden av fugler og rennende vann ved inngangen,som førte oss inn til restauranten. Spennende med tordenværet,med regnværet som kom flere ganger under måltidet. Denne gangen måtte jeg spørre etter tordenværet som jo er en del av konseptet. Maten var god, men kjedelig anrettet.En duk som var utrolig flekkete, skrukkete .Hadde gledet meg til å vise dette frem. Ble veldig skuffet over at dette har fallert. Daglig leder . Skjerp dere.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Toveninner2020

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette er egentlig en trist anmeldelse å skrive. Vi har vært stamgjester på Yayas Vika i over 10 år, og kommer sikkert til å fortsette med det. Men siste besøk ble ødelagt av personalet. Jeg bestilte en crispy duck rett, og den kom med tre (!) pannekaker. Måten de er pakket på gjør at dette ikke oppdages før det er for sent. Det var fire-fem på jobb og ikke altfor mye gjester, men allikevel tok det laaaaang tid før vi fikk kontakt med en servitør. Ba om flere pannekaker, og det tok over 15 minutter før de kom. Da var både kjøtt og saus iskaldt. Angrer nesten på at jeg betalte.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TerMelMil
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Stilig lokale! Kult med tordenvær og dyrelyder for både ungene og oss.
God mat! Store porsjoner! God øl og dessert.
Renholdet på toalettene kunne ha vært bedre.
Kommer tilbake!

1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 11. mars 2020

Å komme ned i Yaya's "jungel" for første gang er utvilsomt en litt spennennde opplevelse som gir forventninger. Erfaringen skulle vise seg at her har man et middelmådig produkt i en spennende innpakning, lik en en fancy vinflaske med et uspennende innhold. Etter å ha mottatt menyen, varte og rakk det så lenge at vi måtte reise oss og gå bort til vår kvinnelige engelsktalende servitør for å bestille.
Undertegnede valgte Happy Duck, dvs. Pulled Duck, som virket som et spennende valg. Det kom en porsjon ganske så tørt og smakløst andekjøtt med noen pannekaker, saus og grønnsaker. Kvaliteten kunne overhodet ikke forsvare prisen på kr 248,-. Det var ingen oppfølgning med spørsmål om hvordan maten smakte eller om vi ønsket påfyll av drikke. Det var heller ikke mange gjester til stede, som kunne forklare en så fraværende service. I rettferdighetens navn skal sies at spisefølget var noe mer fornøyd med sin rett, som var saftigere. Konklusjon: Det er mange spisesteder i nærheten som frister mer til et gjenbesøk.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Thomas H
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Lokalene er hyggelige, men maten er ikke noe særlig. Hadde problemer med å spise meg mett, så kjip var maten. Prøvde vegetar-rettene denne gangen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Line A

Reisende som så på Yaya's Restaurant Vika, så også på

Har du vært i Yaya's Restaurant Vika? Del dine erfaringer!