“Skuffende”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Lite smak på rettene og små porsjoner. Varm brus gjorde ikke opplevelsen bedre. Tok lang tid for å få maten. Hyggelig kelner. Alt i alt en skuffende opplevelse

Takk, finnt349

Anmeldt 26. november 2020 via mobile enheter

Vi kom over dette stedet og angrer ikke et sekund! Fantastisk god thai mat, hyggelig servitør Lisa og god atmosfære med rolig musikk og rimelig pris for store porsjoner! Anbefales på det sterkeste! Vi vil absolutt komme tilbake.❤️

Dato for besøk: november 2020
Takk, Kate S
Anmeldt 13. august 2020

Var her for å overraske min venninne med et sted jeg hadde en super opplevelse fra for 4 år siden. Den gangen kom vi ned til lyden av fugler og rennende vann ved inngangen,som førte oss inn til restauranten. Spennende med tordenværet,med regnværet som kom flere ganger under måltidet. Denne gangen måtte jeg spørre etter tordenværet som jo er en del av konseptet. Maten var god, men kjedelig anrettet.En duk som var utrolig flekkete, skrukkete .Hadde gledet meg til å vise dette frem. Ble veldig skuffet over at dette har fallert. Daglig leder . Skjerp dere.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Toveninner2020
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette er egentlig en trist anmeldelse å skrive. Vi har vært stamgjester på Yayas Vika i over 10 år, og kommer sikkert til å fortsette med det. Men siste besøk ble ødelagt av personalet. Jeg bestilte en crispy duck rett, og den kom med tre (!) pannekaker. Måten de er pakket på gjør at dette ikke oppdages før det er for sent. Det var fire-fem på jobb og ikke altfor mye gjester, men allikevel tok det laaaaang tid før vi fikk kontakt med en servitør. Ba om flere pannekaker, og det tok over 15 minutter før de kom. Da var både kjøtt og saus iskaldt. Angrer nesten på at jeg betalte.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TerMelMil
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Stilig lokale! Kult med tordenvær og dyrelyder for både ungene og oss.
God mat! Store porsjoner! God øl og dessert.
Renholdet på toalettene kunne ha vært bedre.
Kommer tilbake!

1  Takk, Norwegian12345

Reisende som så på Yaya's Restaurant Vika, så også på

Har du vært i Yaya's Restaurant Vika? Del dine erfaringer!