“Skuffende”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

God service og koselig lokale, men det er det eneste positive. De hadde verken tofu eller thailandsk øl. Maten var smakløs, smakte oppvarmet kokosmelk uten krydder. Jeg bestilte grønn curry som var helt hvit. Lurer på om de glemte å ha i curryen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, egerhardsen

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi var og spiste her søndag 15/8 kl:17.00 Dette ble ikke til forventningene. Vært på den andre yayas i Oslo tidligere med god erfaring og gleder oss til et nytt besøk. Dessverre ble det en ordentlig nedtur. Ble rett og slett gjemt og glemt. Tok lang tid å få meny, lang tid å få bestilt.. Får drikke og forrett men ikke bestikk…dette tar 15 min å få..da må vi hente selv. Hovedrett fikk mannen min feil og jeg spiste ferdig mens de lagede hans mat. Nåt vi spurte etter dessert så fikk vi menyen , men ble aldri fulgt opp. Etter 20 min så hentet vi noen for å få betalt. Sa ble terminalen satt på bordet og servitøren forsvant. Vi betalte og gikk. Fikk derimot en fantastisk dessert på crêpes Maria på grunerløkka med god service. Gå dit

Takk, Lull77
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Lite smak på rettene og små porsjoner. Varm brus gjorde ikke opplevelsen bedre. Tok lang tid for å få maten. Hyggelig kelner. Alt i alt en skuffende opplevelse

Takk, finnt349
Anmeldt 26. november 2020 via mobile enheter

Vi kom over dette stedet og angrer ikke et sekund! Fantastisk god thai mat, hyggelig servitør Lisa og god atmosfære med rolig musikk og rimelig pris for store porsjoner! Anbefales på det sterkeste! Vi vil absolutt komme tilbake.❤️

Dato for besøk: november 2020
Takk, Kate S
Anmeldt 13. august 2020

Var her for å overraske min venninne med et sted jeg hadde en super opplevelse fra for 4 år siden. Den gangen kom vi ned til lyden av fugler og rennende vann ved inngangen,som førte oss inn til restauranten. Spennende med tordenværet,med regnværet som kom flere ganger under måltidet. Denne gangen måtte jeg spørre etter tordenværet som jo er en del av konseptet. Maten var god, men kjedelig anrettet.En duk som var utrolig flekkete, skrukkete .Hadde gledet meg til å vise dette frem. Ble veldig skuffet over at dette har fallert. Daglig leder . Skjerp dere.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Toveninner2020

Reisende som så på Yaya's Restaurant Vika, så også på

Har du vært i Yaya's Restaurant Vika? Del dine erfaringer!