TripAdvisor

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

I et sjarmerende og hyggelig lite hus på Vålerenga finner du Smia Galleri - en restaurant som serverer god norsk mat basert på ferske og gode råvarer. Vi bestilte 5-retters meny (kr 725,-) som blant annet bestod av ceviche av kveite, rømmegrøt, svin med soppsaus og tiramisu-rullekake. Hyggelig og imøtekommende betjening. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, veronsc

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Igjen var vi på Smia for en bedre middag på dette idylliske sted. Nydelige retter og flotte og smakfulle viner til alt. Flotte servitører som høflig og smilende vartet oss opp. Deilig der hele. Absolutt vært hver krone og vi skal hit igjen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Unni C
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Rett ved foten av Vålerenga Kjerke finner du Smia, ett lite nydelig sted med særdeles smaksrike enkle retter. Vi kan anbefale fingermaten med nyddlig skinke, hjemmelaget brød sammen med chili-aioli, røstede mandler og oliven. Meget bredt vinutvalg, og knallgod service med en kunnskapsrik servitør! Anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, rogermork
Anmeldt 3. juli 2019

De serverer få retter med råvarer fra årstiden. Utrolig nydelig mat og utsikt over Vålerenga Kjerke med peisen bak. Alle som ikke har vært her bør ta turen.

Takk, T6448PKtoms
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

En liten perle på Vålerenga i den lokale smedens 1. etasje. Hyggelig og oppmerksom servitør som kunne redegjøre for menyen på en god måte. Det var litt for kaldt for oss å sitte ute, men det vil vi definitivt neste gang. Spennende og modige smaker, dog ikke radikalt alternative. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 199alexanderr

Reisende som så på Smia Galleri, så også på

Har du vært i Smia Galleri? Del dine erfaringer!