“Egentlig litt skuffet....”

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 20. september 2021

På anbefaling fra venner, tok vi turen til Smia Galleri. Ble hyggelig tatt imot i trivelige lokaler . ingenting å si på service og atmosfære. Men - vi nok litt skuffet av maten.Forretten for salt. Den ene hovedretten (ørret) var altfor salt. Den andre (andelår) hadde store menger av «ketchupsaus» som verken smakte godt elller passet til retten (etter min mening)

Dato for besøk: september 2021
Takk, stei-het

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint lokale, veldig god mat og hyggelig personale.
Vi spiste 3-retters, gode smaker og store nok porsjoner. Kommer nok tilbake!

Takk, katjas720
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Når du går inn porten får du en følelse av å være i utlandet (Italia/Spania eller Frankrike). Gammelt ærverdig koselig lokale med masse historie i veggene. Vi hadde et utsøkt 3-retters måltid med kamskjell til forrett, andelår til hovedrett og nydelig rabarbra mousse til dessert. Tilbehøret til rettene var meget smaksrike og rettene delikat tilberedt. Vetle, vår hyggelige kelner, var meget dyktig og fortalte villig om vinene vi ble anbefalt til rettene. Dette var virkelig en «høydare» på Vålerenga!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 294metten
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Smia leverer igjen! Vi bestilte 4 retters med jusmeny siden jeg er gravid. Vi fikk servert røkt kamskjell, currysuppe med røkt blåskjell, confitert andelår og til dessert var det rabarbramouse med markjordbæris. Sommerlig, friskt og smakfull meny. Fantastisk service! Anbefales

1  Takk, 354tingh
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Intimt og koselig sted. Fortsatt god service, men denne gangen var maten fantastisk. Vi gikk for 5 retters med vinpakke. Kamskjell, blåskjellsuppe, vakel, geitost og terte. Fantastisk god meny. Spesielt godt var suppen av blåskjell og kylling. Wow, det luktet så godt og smaken var fantastisk. Smia galleri er en perle på Vålerenga. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 354tingh

Reisende som så på Smia Galleri, så også på

Har du vært i Smia Galleri? Del dine erfaringer!