“Hyggelig sted for utepils i sommervarmen”
Anmeldelse av Grünerhaven

Grünerhaven
Vurdert som nr. 1 322 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og laidback sted for en 1664 Blanc om sommeren i gode sofaer under parasollene. Maten funker også greit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, god mat, kjempe gode drinker og bra service
Anbefaler en tur hit for en koselig middag, en øl eller bursdags fering

Dato for besøk: juni 2018
Takk, evaj198
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Satte meg her for skygge og litt lunsj. Tok litt tid før jeg fikk meny. Bestemte meg for alkoholfri Calsberg (62 kr), og fiskesuppe. Suppa var noe salt, og med sei og reker. Brødet til var lyst av den masseproduserte sorten. Siden jeg var veldig sulten gikk det ned.
Da jeg betalte så ikke servitør på meg. Noe uhøflig.
Tenker jeg velger en annen skygge neste gang.

Takk, 540yvonne
Anmeldt 12. juli 2018

Var innom for lunch.Hyggelig betjening,men dårlig mat.To av oss bestilte fiskesuppe,denne var smakløs med alt for mye salt.En bestilte engelsk frokost,lite med dårlig stekt egg.Kommer nok ikke tilbake.

Takk, Pero391
Anmeldt 5. juli 2018

Når jeg forteller kelneren at det ligger bikkjedritt i sandkassa, (han ber meg si det på engelsk) ser han på meg og spør: and what do you expect me to do with it? Da er det ihvertfall noe riv ruskende galt med servicen og innstillinga til hvordan det skal være der det serveres mat.

Takk, annmarisletta2018

Reisende som så på Grünerhaven, så også på

Har du vært i Grünerhaven? Del dine erfaringer!